AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #2641 Del Skrevet 6. april 2011 -....in descuise.....( disguise ) Denne var min egen feil og jeg tenkte jeg skulle komme dere andre i forkjøpet. Var en vennlig sjel som gjorde meg oppmerksom på det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 6. april 2011 #2642 Del Skrevet 6. april 2011 Tiden vil bringe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #2643 Del Skrevet 6. april 2011 bekken og rygg vondter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #2644 Del Skrevet 6. april 2011 Tiden vil bringe Mer fra samme tråd; - Har noe på hodet jeg har lurt på. - t-sjorta - usjentere (usjenerte) - dysje - jeg får låft til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. april 2011 #2645 Del Skrevet 7. april 2011 bekken og rygg vondter... Ja vondter er også et voldsomt utbredt ord - som ikke finnes i det norske språk. Hva blir det neste? Jeg vondter sånn i ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 7. april 2011 #2646 Del Skrevet 7. april 2011 NRK klarte i går å skrive Micael Dahlén med feil aksent. Det var litt teit at Hummelvoll snakket med Dahlén, mens det stod Dahlèn på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #2647 Del Skrevet 7. april 2011 Tiden vil bringe Hva er feil her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. april 2011 #2648 Del Skrevet 7. april 2011 Hva er feil her? Det er ingen fullstendig setning. En annen variant er "det vil tiden vise", men da blir det referert til en samtale man har hatt med noen, for eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cava Queen Skrevet 7. april 2011 #2649 Del Skrevet 7. april 2011 Ja vondter er også et voldsomt utbredt ord - som ikke finnes i det norske språk. Hva blir det neste? Jeg vondter sånn i ryggen? "jeg vondter" har jeg ikke hørt. Men jeg har hørt folk si at de har mange vondter. Til og med vondter over alt. Når sønnen min var liten sa han at han hadde en au i magen, hodet eller hvor han nå enn hadde vondt... Han har heldigvis vokst av seg det uttrykket og sier heller ikke at han har en vondt i dag! :latter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 7. april 2011 #2650 Del Skrevet 7. april 2011 såm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #2651 Del Skrevet 7. april 2011 Mer fra samme tråd; - Har noe på hodet jeg har lurt på. - t-sjorta - usjentere (usjenerte) - dysje - jeg får låft til Herlig! Hvilken tråd er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. april 2011 #2652 Del Skrevet 7. april 2011 "lyvde" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 7. april 2011 #2653 Del Skrevet 7. april 2011 "lyvde" haha den måtte jeg kikke ekstra på jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #2654 Del Skrevet 7. april 2011 Herlig! Hvilken tråd er dette? Seksualitetsforumet; Hvorfor vil han ikke vise seg til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. april 2011 #2655 Del Skrevet 7. april 2011 "Jeg er hær, vår er du?" "...det har jeg hjort" Begge disse er eksempler fra presentasjon på en datingkanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. april 2011 #2656 Del Skrevet 7. april 2011 "Jeg er hær, vår er du?" "...det har jeg hjort" Begge disse er eksempler fra presentasjon på en datingkanal. Skulle heller tro det var en søknad til PH. :fordomsfull: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2011 #2657 Del Skrevet 7. april 2011 "Jeg er hær, vår er du?" "...det har jeg hjort" Begge disse er eksempler fra presentasjon på en datingkanal. Det fyrste eksemplet må vel vere ein utlending? Ingen med norsk som morsmål ville vel skrivi "vår er du"? Det uttalas jo ikkje slik ein gong... Ville vore meir naturleg å skrive "vor er du", i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 7. april 2011 #2658 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Det fyrste eksemplet må vel vere ein utlending? Ingen med norsk som morsmål ville vel skrivi "vår er du"? Det uttalas jo ikkje slik ein gong... Ville vore meir naturleg å skrive "vor er du", i så fall. Jeg tror dette er en poet som har gått amok med metaforer. Jeg er en hær, er du min vår? Endret 7. april 2011 av chikako 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2011 #2659 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg tror dette er en poet som har gått amok med metaforer. Jeg er en hær, er du min vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. april 2011 #2660 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg tror dette er en poet som har gått amok med metaforer. Jeg er en hær, er du min vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå