Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Spinell

Dagens overskrift blant de sminkeinteresserte (eller -intriserte;) ): "innover" skinn

Jeg hadde en del teorier om hva tråden kunne handle om.

1. De ulike lagene av huden?

2. Inngrodde hår?

3. Det motsatte av utstråling?

Så feil kan man ta. Tråden handlet om hvordan en kunne sminke kinnene slik at de så litt innhule ut! Både særskrivingsfeil og kj-feil i samme ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens overskrift blant de sminkeinteresserte (eller -intriserte;) ): "innover" skinn

Jeg hadde en del teorier om hva tråden kunne handle om.

1. De ulike lagene av huden?

2. Inngrodde hår?

3. Det motsatte av utstråling?

Så feil kan man ta. Tråden handlet om hvordan en kunne sminke kinnene slik at de så litt innhule ut! Både særskrivingsfeil og kj-feil i samme ord!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om generell idioti. Sminke seg for å bli innhul? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

"Har 28dager sykluss og et aktiv seksliv"

Bra det er noe som fungerer for deg...

Det er vel ikke noe rart i at det blir kluss med syingen samtidig som man har sex :skratte: .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå diskuteres det stadig om det vi skal sende til Grand Prix helst burde være norskt... Eller Norskt også. Merkelig nok finner jeg ikke ordet afrikanskt i tråden. Eller, det burde vel være swahiliskt, for afrikansk(t) er jo ikke noe språk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå diskuteres det stadig om det vi skal sende til Grand Prix helst burde være norskt... Eller Norskt også. Merkelig nok finner jeg ikke ordet afrikanskt i tråden. Eller, det burde vel være swahiliskt, for afrikansk(t) er jo ikke noe språk. ;)

Jeg stusset på at så mange har snakket om at refrenget til Stella var på afrikaans, siden det ikke snakkes i Kenya. Nå forstår jeg. Bare gikk ut i fra at ingen kunne påstå at "afrikansk" er et språk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Å drepe - dreper - drap - har drapt?

:skratte:

Jeg leste en overskrift i en annen tråd: "Han drap katta." Er det du sikter til?

På nynorsk bøyes å drepe slik: drepe/a, drep, drap, (har) drepe/i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg leste en overskrift i en annen tråd: "Han drap katta." Er det du sikter til?

På nynorsk bøyes å drepe slik: drepe/a, drep, drap, (har) drepe/i.

Tror det var dialekt inni bildet, eller en bokmålfan som prøvde seg litt på nynorsken uten helt hell.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...