Kråkesaks Skrevet 5. januar 2012 #3761 Del Skrevet 5. januar 2012 kroppsvesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 5. januar 2012 #3762 Del Skrevet 5. januar 2012 kroppsvesker Det kan jo hende vedkommende mente rumpetasker, da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2012 #3763 Del Skrevet 5. januar 2012 Det har sikkert foregått en stund, men jeg har plutselig lagt merke til at mange bruker apostrof for å markere flertall i engelske ord. App's og denslags. Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glenfarclas Skrevet 5. januar 2012 #3764 Del Skrevet 5. januar 2012 "det virker ut som at" "å vende seg til noe" (ikke å vende kroppen i en retning, men å venne seg til noe) "det var i fjord" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 5. januar 2012 #3765 Del Skrevet 5. januar 2012 Alle og en vær, så det blir oss og væren på gården da? Å og Og feil. Skj og Kj forveksling. Gullskjede og Gullkjede er ikke helt det samme. Ja dette begrepet har jo vært mye omtalt i sexforumet, spesielt av én spesiell bruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Stålull Skrevet 5. januar 2012 #3766 Del Skrevet 5. januar 2012 Orddelingsfeil "Værste" "Jaffal" "Rompe" Misforstå meg rett og Sambo er to andre som irriterer meg, men de passer ikke helt inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #3767 Del Skrevet 5. januar 2012 Fra side2.no: "Den unge jenta er nemlig i live, og det til tross for at hun har ligget ute i kaldt vær i over to døgn og det svært ille tilberedt." 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. januar 2012 #3768 Del Skrevet 5. januar 2012 Fra side2.no: "Den unge jenta er nemlig i live, og det til tross for at hun har ligget ute i kaldt vær i over to døgn og det svært ille tilberedt." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2012 #3769 Del Skrevet 5. januar 2012 Fra side2.no: "Den unge jenta er nemlig i live, og det til tross for at hun har ligget ute i kaldt vær i over to døgn og det svært ille tilberedt." Kjempeblunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noisy Skrevet 5. januar 2012 #3770 Del Skrevet 5. januar 2012 - "Gjevnaldrende" o.l. - "Hvar" i stedet for var - Forveksling av ett/et, godt/gått, for/får, og/å - Mellomrom før utropstegn, spørsmålstegn og punktum, samt misbruk av utropstegn (sykt bra film!!!!!!) - "Værste" - "I fjord" i stedet for "i fjor" Dessuten får jeg krupp og hjerteflimmer av særskrivingsfeil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. januar 2012 #3771 Del Skrevet 6. januar 2012 Husværten og andre ord der e er byttet ut med æ. Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frustrertpike Skrevet 6. januar 2012 #3772 Del Skrevet 6. januar 2012 Egentlig så er det værste jeg kan se, er mine egne som har gått meg hus forbi i forbifarten og jeg ser senere... Pinlig. Skam, skam, skam.. (særlig komma) På forum er det ikke sååå farlig da, siden det er "muntlig".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 6. januar 2012 #3773 Del Skrevet 6. januar 2012 Når voksne mennesker skriver komplimang i stedet for kompliment. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. januar 2012 #3774 Del Skrevet 6. januar 2012 Egentlig så er det værste jeg kan se, er mine egne som har gått meg hus forbi i forbifarten og jeg ser senere... Pinlig. Skam, skam, skam.. (særlig komma) På forum er det ikke sååå farlig da, siden det er "muntlig".. Huff! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3775 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg ser stadig oftere hun/henne brukt feil. F.eks "Jeg ville bare gi hun en klem" eller "Hva heter henne?". Sukk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 6. januar 2012 #3776 Del Skrevet 6. januar 2012 intrisert-interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. januar 2012 #3777 Del Skrevet 6. januar 2012 u hygienisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glenfarclas Skrevet 6. januar 2012 #3778 Del Skrevet 6. januar 2012 De som skriver "indigrienser" i stedet for "ingredienser". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3779 Del Skrevet 6. januar 2012 Intrisert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. januar 2012 #3780 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva er det for slags uvane folk har lagt seg til? Jeg ser rett som det er (for eksempel) "jeg satt meg ned...", "jeg satt på en dvd..." Får tro det gikk bra med den dvd-en, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå