Sørensen Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg lager av og til "vanlig" ostekake med kjeks til bunn, som ikke stekes. Kan denne kaka fryses og i såfall hva er den beste måten å fryse den ned på? Hvis jeg ikke kan fryse den, hvor lenge kan den stå i kjøleskapet før den blir ødelagt?
Gjest Belima (ikke innlogget) Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Ja, det kan du. Googlet det og fant denne: http://guru.sol.no/question/mat-og-drikke/...r-man-tiner-den
Gjest navnelapp Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Eg hadde ei ostekake som sto innerst i kjøleskapet, slik at den innerste delen av kaka fraus. Den sklei heilt ut, og mista fasongen. så eg ville ikkje ha frose den. Det var ei ostekake med gelatin. ei bakt ostekake er noko heilt anna.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Jeg puttet ei ostekake i fryseren for lenge siden, det var ei ostekake med gelatin. Den tålte ikke å bli fryst særlig godt, den ble mer vassen på en måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå