kriztine Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Lurer på hvor ofte dere andre drikker? og hva drikker dere helst?
Gjest Iah Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg drikker relativt sjelden. Hvis jeg tar i nyter jeg alkohol kanskje en gang i måneden, og da varierer mengden med alt fra en pils, til en flaske med vin. Er ganske kresen på alkohol, så det jeg drikker er: -Vin (både rød og hvit) -Gin -Øl På byen hender det at jeg drikker drinker av forskjellig slag.
Gjest b Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Drikker som oftest rødvin. Ikke veldig kresen på den altså. kan drikke hvitvin/rosevin en sjelden gang om sommeren, fortrinnsvis formidddag, og den må være tørr. Øl kan være godt og leskende, men drikker det sjelden hjemme. I så fall kun om jeg er tørst etter jobb. klarer ikke til mat, da blir jeg altfor mett. Egentlig liker jeg best vann til mat. Om jeg ikke har rødvin, kan jeg kose meg med en liten dram. f.eks akevitt (særlig på denne tiden), brandy eller vodka. Drikker stort sett vodka på byen også, slipper som regel å bli fyllesyk. Blir så dårlig av blandevann Om jeg skal ha en drink blir det gjerne en GT, ikke så glad i søtt. Kan smake med en Bloody Mary utpå natta da. Drikker alkohol noen ganger i uken, men sjelden mer enn et glass eller to. Selvfølgelig lettere å ta seg en om man har det tilgjengelig, så det sørger jeg for at jeg ikke har hele tiden
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Lurer på hvor ofte dere andre drikker? og hva drikker dere helst? Drikker hver dag eg, som oftest saft eller vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå