Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Mannen min fikk omgangssyke på søndagsnatt. Han spyr ikke lenger, men har fortsatt diaré. Er ellers generelt i bedre form. Han holder seg unna meg og ungen vår og sover på et annet rom. Men er han fortsatt smittsom nå??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 dere har nok i dere det viruset for lengst.så må dere bare vente å se hva som skjer.det er og kan være veldig smittsomt vet jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå