Gå til innhold

Skal bli 2barnsmamma!


LinKri

Anbefalte innlegg

:vinke:

Gammel bruker her, som er litt til og fra på KG :) Selv om jeg har sagt det før, sier jeg det igjen: Håper jeg blir litt mer aktiv fremover nå :fnise:

Jeg er blitt gravid!!! :hoppe: Er nå 11+2 ut i fra tidlig UL, og termin er beregnet til 18.august. Har fra før et august-06 barn. Snuppa har allerede fått vite at hun skal bli storesøster, og hun har mange undrende spørsmål rundt det :)

Ellers er formen svingende... Har slitt en del med kvalme og brekninger, samt at jeg er ekstremt trøtt! Kvalmen blir værre da jeg er stressa eller ekstra sliten... Håper det går over snart, slik at jeg kan få tilbake litt energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, gratulerer så mye Linkri! :babysmokk: Dette var gode nyheter ja! :hoppe:

Håper formen din blir bedre snart, er slitsomt å gå rundt kvalm og trøtt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du titter innom Skrållan, men husk at jeg ikke har annonsert det på facebook enda :)

Snuppa var så søt da hun kom hjem i dag.. "hvis vi synger sang til babyen da blir den gla og kommer ut!" :ler:

Hjemme alene i kveld, gubben er på jobb... Føler egentlig for å legge meg, men det er vel kanskje litt i det tidligste laget... :sjenert:

To dager igjen på jobb, så er det heeeeelg i alle fall :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har sett du ikke har sagt noe på facebook! Skal ikke si noe jeg! :)

Så søøøøt snuppa er! :) Enn om det bare var å synge til magen, så kom babyen ut? :ler:

Næsj da, er da vel ikke for tidlig til å legge seg! ;) Er man trøtt, så er man trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKri!

Så koselig å se deg igjen! Og ekstra koselig å se at du er gravid. Gratulerer så masse! :blomst:

Håper formen din kommer seg snart, utrolig slitsomt å gå rundt sånn.

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...