Gå til innhold

Kjønns Poll  

31 stemmer

1. 1. Er du kvinne eller mann?

• Kvinne
      20
    • Mann
      11

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg spent. :skravle:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Ikke så imponerende ennå hehe. Må nok vente til folk er ferdig på jobb.

Skrevet

Jeg mistenker at statistikken neppe blir helt representativ, fordi trådtittelen kommer til å tiltrekke seg mannlige lesere i større grad enn kvinnelige.

Skrevet
Jeg mistenker at statistikken neppe blir helt representativ, fordi trådtittelen kommer til å tiltrekke seg mannlige lesere i større grad enn kvinnelige.

Det er ett aspekt. En annen er at det aldri vil være sånn at alle svarer på alle poller. Mannen min er innom kg av og til, men denne tråden ville han neppe bry seg om.

Skrevet (endret)

Jeg leser slike tråder. Visst det står til jentene eller til guttene så leser jeg uansett.

Dessuten er det en poll. Visst jeg skal finne ut hvor mange menn på KG gjennom en poll må da kvinnene skjønne at de også må delta. ;)

Vi håper på det beste. Håper folk gidder å svare.

Endret av Chiyo
Skrevet

Jeg ble inspirert av den andre tråden, så jeg er innom å svarer :) Og klart det er fint at det er gutter innom ;)

Skrevet

Kom igjen folkens. 129 personer har sett på dette innlegget, men bare 20 har giddet å stemme. Jeg kan ikke nå, fordi jeg er gjest. Men skal logge på senere og da forventer jeg å se flere stemmer people.

Skrevet
Jeg leser slike tråder. Visst det står til jentene eller til guttene så leser jeg uansett.

Dessuten er det en poll. Visst jeg skal finne ut hvor mange menn på KG gjennom en poll må da kvinnene skjønne at de også må delta. ;)

Vi håper på det beste. Håper folk gidder å svare.

Lest og svart. :-))

Skrevet (endret)
Nå er jeg spent. :skravle:

Liker hvordan du kan stemme på begge alternativer samtidig ;p

Endret av toth
Skrevet (endret)
Liker hvordan du kan stemme på begge alternativer samtidig ;p

Hva! Nei det håper jeg da virkelig ikke!

Men om det går, så er dette min første poll og derfor kan ikke jeg bli holdt ansvarlig for eventuelle feil som kan oppstå. :popcorn:

Endret av Chiyo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...