Gå til innhold

Hvordan ser dere ut????


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er 172 høy, 65 kg, og litt mer enn passe fornøyd med kroppen min. Håret, det ser ikke ut! Har hatt kort i en evighet nå, og skal liksom spare! Så nå er det sånn kort-mellomlangt! Pyton!! Håret farger jeg, akkurat nå er det lilla som er "in", tror den opprinnelige fargen er kommunebrunt eller noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er:

* 175 cm

* 66 kg

* Grønnbrune øyne

* Laaaaaangt mørkt tykt hår

* (solariums) brun hudfarge

Ganske fornøyd egentlig,men kunne hatt

større pupper.(75B)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har:

lysebla oyne

moerke brunt langt haar

168 cm hoey

54 kg

svarte oynebryn og lange svarte oyevipper

og 9 uker gravid

Veldig mange spoer om jeg er italiener, men jeg er 100% fullblods norsk12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, ca 166 høy (er faktisk ikke helt sikker), veier 54 kg ved siste veiing for omtrent 3 uker siden, har langt rødblondt hår (egen hårfarge!), blågrå øyne, litt fregner og lys i huden. Klesvasken min er hovedsaklig svart, ispedd lilla, grønne og brune klær, med et unntak: En ny skjorte jeg kjøpte meg for litt siden da jeg jeg oppdaget hvor "ensfarget" klærne var...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Blond,halvlangt hår.

168 h.

kg: hakke peiling,kasta badevekta for 20 år siden,men klær 36/38,sko 37

Blå øyne (min stolthet).

Fregner.

Full i humør,på kanten.Kan være sur og lei,men sjeldent.

Bor i Spania og blir mørkere og mørkere i huden ettersom sommeren skrider frem,mmm deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg henger meg på jeg:

* 174 høy

* ca 67-68 kg

* grønne øyne med litt grått, litt blått, noen flekker med brunt og noen flekker med gult....

* lange øyevipper og smilehull! icon_wink.gif

* kort, mellomblond til lys blond (litt juks for å bli bittelitt blondere...)

* hudfarge: blek med noe fregner over nesa og masse føflekker!! (for å more barn som kjeder seg, kan man da tegne fra prikk til prikk å se hva som dukker opp...)

Ha en ellers fortryllende dag! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare på f... siden det kun er jenter som har svart hittil:

* 192 cm på godt stoppede strømper

* ca 85 kg (trur eg... veier meg skjelden)

* Grønne øyne

* Hadde mørkt hår, men det begynner å ... ehem.. "blekes". (Familiesvakhet å bli tidlig grå.)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

10na er:

182 høy

75 kg

Blå/grå/grønne øyne (alt etter humør)

Langt brunsort hår med fall (som farges jevnlig for å dekke over noen.....eh.... grå hår)

Ellers - to stk. tatoveringer og en stk. piercing.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

174 cm

71 kg

Egentlig mørkeblond, men har vært lysblond helt til nylig, og nå har jeg mørkerødt hår.

Blågrønne øyne med gule spetter innerst.

Også har jeg morfars kløft i haka, lattermilde øyne og piercing i tunga.

Sånn ser jeg ut! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,81 høy, veier rundt 80 kilo, har blå-grå øyne (de har en tendens til å skifte farge alt etter omgivelsene...) og langt svartfarga hår. I tillegg har jeg ca fjorten zillioner føflekker, to piercinger, størrelse 43 i sko og går alltid kledd i svart... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.80 lang, veier mellom 68-70 kg (varierer litt etter dagsformen). Har mørke brune øyne og mørkt hår. Små pupper og stor rompe. Store bein, bruker 42 i sko. (å ja, det er vanskelig å få tak i sko som er store nok, og allikevel "pene". Kan ikke bruke joggesko til alt..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, here goes:

170 cm høy, 65 kg, langt lysblondt hår (jepp, NATURLIG) med en del fall i, og blå øyne. Mørke øyebryn og vipper. Har en tribal tattoo rundt venstre arm.

Minst fornøyd med hoftene/magen, mest fornøyd med øynene, håret og puppene(75c)...

Der har du meg ja! Og for ikke å glemme, litt fregner på nesa icon_biggrin.gif

Wynia icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er 164 cm høy (lav) og veier 48-49 kilo.

Har skulderlangt mørkt hår, alt like langt, lyse striper. Brune øyne, olivenhud. Trives med meg selv.

Lisa-Beth icon_smile.gif

(ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167,5 cm høy, eller nøyaktig 5 feet 6 inches. icon_biggrin.gif

Veier rundt 60, trooor jeg... slutta med det tullet for lenge siden... ^^

Har feminine former, og er stort sett fornøyd med kroppen min. Amen.

Har grønne øyne (hurra!) som er lange tunneler av tanker.

Håret mitt er mørkebrunt ::coughfargetcough::, og er sjeleglad for det. Lyst hår passet absolutt ikke til min personlighet. Har det som regel utslått.

Har fyldige og en smule asymmetriske lepper, lange svarte øyevipper (thank you, someone up there), et bestemt kjeveparti og en helt passe nese.

That's me. icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Janna

Så gøy å lese denne tråden da icon_smile.gif

Here is me:

Jeg rager 167 cm over bakken og veier antakelig nå i overkant av 65 kg. Har mørkebrune, snille øyne og mørke vipper, og mørkebrunt, langt og tykt hår med fall i. (tenk Ronja Røverdatter så har du håret mitt..) Mørke, pene øyenbryn har jeg også. (thank god, tenk å se ut som en alien uten øyenbryn icon_smile.gif )

Er slank med litt appelsinhud på strategiske steder.. (ligger i krig med dem hver vår) Om noen har interesse av det så er puppene mine på størrelse med to appelsiner, jeg bruker B75 i bikini og sportsBH.. (går aldri med BH ellers) Bruker str. 38 i sko.

Jeg har olivenfarget hud og blir lett gyllenbrun, og mange spør meg om jeg er fra Italia eller om jeg er sydlandsk... Nei, dessverre, jeg er nok norsk ja... (dog med aner fra Portugal og Spania)

Får stadig høre at jeg er ei vakker jente, så det tror jeg på icon_biggrin.gif Når det gjelder klær og sånt så har jeg veskedilla, og elsker store øreringer icon_smile.gif Klærne mine er hovedsaklig hvite, grønne eller lilla.

Jeg klipper alltid neglene mine og er hygenisk og stueren.

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

_________________

~Vinga~

[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-05-23 12:57 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-05-23 12:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rager voldsomme 162 cm over bakken, og veier 50 kg.

Øynene er blå med innslag av både grønt og grått.

VELDIG lys i huden (jobber med saken), henger sammen med mitt tykke røde hår (som ingen tror er min egentlig farge, men som det faktisk er), som vel er nærmere fargen kastanje enn gulerot.

Litt fregner om sommeren, fint fordelt over nesa....ellers lite med det gitt..

Er lita, nett og slank, kort og godt.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

Omtrent 160 cm. Et par kilo for mye, kanskje, men jeg overlever. Halvlangt, egentlig blondt, men brunt hår, lyseblå store øyne.

Ganske vanlig utseende tror jeg..

_________________

Hoppende antilope

Smil til verden, og verden smiler til deg!1212[ Dette Innlegg er endret av: Hoppende_antilope den 2002-05-29 13:30 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest María Gabriella

Jeg er halvt Spansk, så er veldig mørk egentlig.

Jeg er 172 cm høy, lange bein, fyldige hofter og lår, men ganske tynn rundt midjen. Svart-Brunt hår, store Brune øyne med grønn ring rundt og ganske lange øyevipper, huden min er brun fra før av men blir kjempebrun etter en time i sola. Ganske rundt ansikt med runde litt høye kinnben og fyldige lepper. Ja, det er meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...