Gjest Gjest_Ylva_* Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hei! Jeg har tenkt til å operere inn brystimplantater (silikon) og lurer på hvilken klinikk dere kan anbefale? Fornebuklinikken har en god garanti, men der koster det nesten ti tusen mer enn på pilestredet park klinikk, men der har de bare garanti på ett år. Siden jeg er student, så tenker jeg litt penger, men jeg vil jo først og fremst at operasjonen skal bli vellykket!
Siiw Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Tror kanskje du skal vente litt da:p . ikke noe særlig og velge billig fremfor kvalitet:-O . Om du søker så skal det være ei som kaller seg cece? ikke sikker på navnet utrolig bra tråd ihvertfall..¨
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Oslo Plastikkirurgi! Superdyktig (og veldig imøtekommende og profesjonell) kirurg, og gode på pris! Jeg har operert blant annet nesen der, og er utrolig fornøyd!
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Nobel Clinic! Kjempeflinke og bra garantier på protesene=) Jeg opererte meg der forrige uke og er veldig fornøyd med resultatet! gå inn på nettsiden dems: nobelclinic.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå