Gå til innhold

Operasjon av brystene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 17 år. I mange år har jeg vært plaget med forskjellig størrelse på brystene. Det ene er minst dobbelt så stort som det andre og dette plager meg opptil flere ganger daglig. Jeg kan ikke gå i stramme topper, bh, bikini fordi det er så ekstremt synlig. Jeg ønsker meg like store pupper og jeg har hørt at det går ann å få dekket en slik operasjon av staten siden problemet plager meg såpass mye psykisk.

Det største brystet henger litt og jeg kunne derfor tenkt meg å "stramme opp" dette litt + at jeg vil ta fett fra det største brystet og ha det i det lille til de blir like og passe store... Jeg kunne også tenkt og gjøre den brune ringen rundt brystvortene like store...

Jeg vet at jeg ikke er myndig enda, men med foreldrenes underskrift skulle vel ikke dette være et problem?

Jeg lurte på om noen av dere inne her hadde vært borti noe sånt før? I så fall hvor lang ventetid tok det før du fikk operere? Var du bra igjen like etter operasjonen eller måtte du ta det litt med ro?

Tusen takk for svar! :)

Jeg skal til varmere strøk i juni, juli eller august og vil strutte rundt i bikini med selvtillit! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ei jente som fikk dekket silikoninnlegg og brystløft på grunn av betydelig størrelsesforskjell på brystene. Mener å huske at hun måtte vente til hun var 20 fordi brystene skulle ha tid til å utvikle seg helt ferdig, for best resultat.

Uansett, hvis du ønsker å undersøke om du er en mulig kandidat for en slik operasjon tar du kontakt med fastlegen din, det er han som eventuelt henviser deg videre.

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg gjorde dette da jeg var 24. Vil nok si at du kanskje er litt ung nå....

Fikk henvisning av fastlegen min, til et privat sykehus.Han måtte skrive en slags søknad for meg.

Det ble til sammen 3 smertefulle operasjoner, men det er absolutt verdt det nå. Jeg hadde også veldig stor forskjell på brystene mine,

så de to første operasjonene var "kringle" operasjoner, altså gjøre det brune rundt brystvortene lik omkrets på begge sider. Den tredje operasjonen la de inn silikon i begge brystene, slik at de ble like store:) Jeg valgte å få en liten c-cup, og det passet meg bra ettersom jeg er 1,75 høy.

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk operasjon, men jeg måtte i alle fall vente 3 måneder mellom hver operasjon. Jeg var ikke bra igjen med en gang, gikk på sterke smertestillende de første dagene, og kunne ikke løfte, ta opp armene eller trene på flere uker.

Eneste minuset med dette er at jeg ikke klarte å få noe særlig melkeproduksjon da jeg fikk baby:(

Endret av Beuwi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...