Gjest Poirot Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 De fleste har merket han, de færreste har sett han: > >E D R U F A N D E N > >Dette er edrufandens fremgangsmåte: > >Etter at du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen og aner >fred og ingen fare kommer han listende... Han har som vanlig med seg det >han trenger, og som er blitt hans varemerke; hammer, småpenger og 12 liter >diesel. > >Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover >leiligheten din. Deretter lukker han igjen vinduet ditt og tar på deg >skoene igjen. Så tar han alle sedlene dine og bytter dem i småmynter, slår >deg i hodet med hammeren, og heller dieselen ned i halsen din. > >Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har >med deg et helt eller delvis ukjent individ av motsatt kjønn, bytter han >denne ut med et mindre skjønt eksemplar av arten, og får vedkommende til >snakke Indre Surnadals-dialekt om morgenen. > >Jeg har alltid visst at det ikke var min feil at det ble slik! > >Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen >din, lager et "flott" plysjbelegg på tennene dine og deler ut >telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig >ubekreftede rykter.
Redhead Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 Minner meg om "de gode gamle (student)dagene"!
Gjest Upålogget Aniqa Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 De fleste har merket han, de færreste har sett han: > >E D R U F A N D E N > >Dette er edrufandens fremgangsmåte: > >Etter at du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen og aner >fred og ingen fare kommer han listende... Han har som vanlig med seg det >han trenger, og som er blitt hans varemerke; hammer, småpenger og 12 liter >diesel. > >Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover >leiligheten din. Deretter lukker han igjen vinduet ditt og tar på deg >skoene igjen. Så tar han alle sedlene dine og bytter dem i småmynter, slår >deg i hodet med hammeren, og heller dieselen ned i halsen din. > >Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har >med deg et helt eller delvis ukjent individ av motsatt kjønn, bytter han >denne ut med et mindre skjønt eksemplar av arten, og får vedkommende til >snakke Indre Surnadals-dialekt om morgenen. > >Jeg har alltid visst at det ikke var min feil at det ble slik! > >Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen >din, lager et "flott" plysjbelegg på tennene dine og deler ut >telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig >ubekreftede rykter. Du glemte nesten det viktigste Ikke la denne advarselen bli liggende, men send den som en matra til alle du er glad dine innen 5 minutter for å sikre deg evig rabatt på ELkjøp. Hvis du bryter kjeden vil girene på sykkelen din låse seg, brystene dine falle av og smøret i kjøleskapet vil bli harskt til søndagsmorgen. Vennlig hilsen |///// ~ ~ // (/ @ @ /) -------0000--()--0000-------
Væren Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 Dette hørtes ikke pent ut, Donpedro! Men det er jo det jeg alltid har sagt: :fy: "Pass deg, så ikke den store, stygge Edruen kommer og tar deg!"
monja Skrevet 3. september 2003 #5 Skrevet 3. september 2003 skummelt.......like godt å aldri være edru
Leo Skrevet 3. september 2003 #7 Skrevet 3. september 2003 Traff hans fetter "Dieselmannen" på byen for noen år siden og han må jeg si er av den innpåslitne typen... Han følger etter meg hjem og insisterer på å ligge over. Hva skal en stakkar gjøre? Ringe politiet?
bippbipp Skrevet 3. september 2003 #8 Skrevet 3. september 2003 bippbipp er snill og grei! bippbipp er pen og deilig! bippbipp er flink og god! bippbipp er faktisk BEST! bippbipp! bippbipp! bippbipp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå