Gjest Gjest_Shadow_* Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Leter spesielt etter (tørket) Merian men også andre urter. Synes det er så lite utvalg på butikkene. Må man i spesial butikker/innvandrer butikker for å få tak i disse kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Nå kjøper jeg faktisk aldri merian, men jeg vil egentlig tro denne er vanlig nok til at den selges i relativt vanlige butikker. Kanskje ikke på Rema (min Rema, som ellers er helt grei på utvalg, har ikke engang einerbær... men sju-åtte ulike "peppermix" og grillkrydder), men i hvert fall Mega, Ica Maxi, Ultra, Obs og kanskje noen andre. Men innvandrerbutikker er gjerne greie alternativer, det er billigere og større utvalg (men kvaliteten varierer.. gjerne nesten utgått på dato o.l). Hele krydder (hel koriander, spisskummen osv) kjøper jeg ofte i innvandrerbutikker, og de har jo endel mer interessant utvalg på krydder fra Midtøsten og Asia i hvert fall.
Gjest Glør Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Helsekostbutikker fører som regel Helios sine urtebokser, de har god kvalitetog det er rimelig sammenlignet med mange andre, i tilegg til at de har godt utvalg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå