Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hvis man spiser på restaurant og av en eller annen grunn ikker kan betale for maten, hva vil da skje? Må man ta oppvaska?
søstertusenfryd Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Har ingen erfaring der,men du kan jo prøve og se hva som skjer,så forteller du om det her etterpå
Chiyo Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 De tar vel navnet ditt og nummer og sånn og så må du komme tilbake. Jeg fyllte en gang bensin på mopeden min (noen år siden) og så glemte jeg koden på bensin kortet til pappa. Da skrev de bare ned nummerert mitt og sånn på et papir som jeg signerte og så kom meg og pappa tilbake senere samme dag og ordnet opp.
Christiane_W Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Har opplevd det en gang, på stamstedet mitt, de skrev bare opp at XX skylder kr. XX og jeg betalte neste gang jeg var innom.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk regning i posten. Ikke noe problem. (Men så skyldtes det at kortet mitt ikke ville virke og jeg hadde ikke kontanter. De hadde hatt problemer med flere bankkort av samme type samme kveld, så restauranten tok på seg "skylda" for problemene)
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Jeg tror Andeby bryter menneskerettighetene på det groveste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå