Gjest TS Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hei! Bestilte nettopp noen eggløsningsstrimler og graviditetstester fra nettsiden billige tester. Det står på siden deres at leveringstid er 2-4 dager, men har mye erfaring med annen netthandel, hvor leveringstiden siden selv oppgir er WAY off. Lurer derfor på om noen har erfaring med denne siden, og deres leveringstid? Takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Da jeg bestilte for 4 år siden fikk jeg testene etter 3 dager, tror jeg det var. Raskt var det, i hvertfall.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg fikk mine etter to virkedager
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Hei, Jeg fikk mine etter to-tre virkedager. Ryddig og lettvindt!
siebaeo Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Hvor har dere bestilt fra? Tenkte jeg skulle gjøre det selv nå.. Hvilke tester anbefaler dere?
Gjest Gjest_Ellinor_* Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Jeg bestilte i helgen, og fikk dem i dag. Bestiller fra billige-teste.dk De sender ut på søndager, så er vel derfor det går så sabla raskt. Har aldri opplevd at det har tatt mer enn 3 dager! (med mindre man bestiller sent fredag kveld) Jeg har brukt strimler og billige staver. Strimlene er ok, men da tisser jeg alltid i plastkrus og putter testen i kruset. Det gjør jeg forsåvidt med staver også, søler så mye hvis ikke
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 får dere de i postkassen eller må de hentes på postkontoret`?
Arkana Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 får dere de i postkassen eller må de hentes på postkontoret`? I postkassen.
Susan Sto Helit Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Har erfaring med Graviditetstestene. Både strimler og staver. Jeg synes staver og tisse rett på er enklest, men strimler er ok det og. (De er like gode ellers.) Fikk i postkassa to dager etter bestilling. I en diskre pakke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå