Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hei, jeg har i en periode gått til psykolog (offentlig, DPS), men har hatt en liten pause i noen uker på grunn av ting som har skjedd i livet. Nå skal jeg flytte til nabofylket, noen som vet hva som skjer da? Kan jeg fortsatt beholde timene mine hos psykologen, eller går ikke det siden jeg da ikke hører til den DPS'en lengre? Er litt redd for å ringe å spørre, i tilfelle de da bare sier at jeg ikke kan lengre... I det nye fylket er det visst kjempelange ventetider, og har ikke råd til privat. Skal ikke flytte så langt så er fortsatt greit å komme meg til/fra psykologen, men lurer på om jeg kan beholde den. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Alle DPS ligger under et sykehus, og for alt annet enn øyeblikkelig hjelp, er det fritt sykehusvalg. Du kan derfor fortsette der du går nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå