Gå til innhold

Hvor skadelig er det?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det vel sånn at stekt mat ikke er bra, tenker egentlig ikke såå mye på at "Det er usunt pga smør / olje = kalorier" men at stekt mat øker faren for kreft? Jeg elsker stekt mat, å er av den typen som aller helst vil ha det litt svidd. Steker jeg feks grønnsaker, blir de svarte her og der, resten av grønnsaken er gyllenbrun på en måte.

Tar ofte bagetter i stekepannen også, deler dem opp i små biter, å steker dem på fullguffe, til den er svart noen steder. Nå har jeg fått høre at stekt mat er farlig, eller hvertfall ikke bra. Det er greit nok det, men hvor farlig er det , til hvilken grad? burde jeg steke maten litt mindre ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...