Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Nå er det vel sånn at stekt mat ikke er bra, tenker egentlig ikke såå mye på at "Det er usunt pga smør / olje = kalorier" men at stekt mat øker faren for kreft? Jeg elsker stekt mat, å er av den typen som aller helst vil ha det litt svidd. Steker jeg feks grønnsaker, blir de svarte her og der, resten av grønnsaken er gyllenbrun på en måte. Tar ofte bagetter i stekepannen også, deler dem opp i små biter, å steker dem på fullguffe, til den er svart noen steder. Nå har jeg fått høre at stekt mat er farlig, eller hvertfall ikke bra. Det er greit nok det, men hvor farlig er det , til hvilken grad? burde jeg steke maten litt mindre ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå