Gjest tsts Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har et lite problem. Har av og til sterk kløe rundt åpningen nedentil. Noen ganger når jeg har utflod så klør det ekstra mye. Avogtil er det så ille at jeg "gnir/klør" med papiret når jeg er på toalettet, og da begynner det å blø friskt blod... Syns dette er ekkelt og ubehagelig og det har pågått lenge (!!) Noen som har noe tips til hva det kan være ? - Jeg tør ikke gå til lege med dette problemet. (er forresten 21 år)
Avalon Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg synes du burde gått til legen. Du trenger ikke å bli undersøkt av fastlegen din, du kan få en henvisning til gynokolog.
Gjest Basun Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg synes også du burde gå til legen! Kan det være at du reagerer på såpe? Husker det klødde noe voldsomt før jeg begynte med intimvask iallefall. Legen min sa at ingen jenter burde bruke vanlig såpe der nede, fordi det forstyrrer balansen og gjør deg mer motagelig for soppinfeksjoner. Om du ikke allerede bruker det, så bytt til intimvask
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Og du kan ha eksem og trenger kortisonsalve. Legen er den som kan hjelpe deg og vil du ikke gå til fastlegen så får du deg en gynekolog for anledningen. Enhver kvinne bør han en gynekolog i alle fall. Jeg slet med kløe i over et år... klødde meg til blods noen ganger. Sluttet med truseinnlegg og smurte på betnovat i tre dager og vips... borte. Nå får jeg det igjen rundt mensen når jeg bruker bind og det blir "tett" der nede. Det var meg, slett ikke sikkert det er deg - men kom deg til legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå