Gå til innhold

trenger sårt noen råd!


magic-lulu

Anbefalte innlegg

Ville vesten i hjemmet for tia...Hodet mitt holder på å koke over av tanker som svirrer rundt å rundt...Trenger sårt noen råd fra erfarne voksne kvinner og menn!

Situasjonen er nå slik at min mann og meg befinner oss i en ganske så nordlig by, vi kommer egentlig begge ifra en sørligere by i landet. det har seg slik at jeg har noen få venner her, men han har absolutt ingen. Han klarer rett å slett ikke å få seg venner..hans savn til sine kompiser lengre sør blir stadig større for hver dag. savnet er så stor at han nå har kjøpt seg en leilighet i byen sørpå. Dette reagerte jeg sterkt til, å mener at vi som et par burde jo kanskje vurdere å kjøpe noe ilag med senere tid. Han mener det er bortkastet å betale husleie i en så lang periode, og at det er bedre å betale "inn til egen lomme". Han sier selv at han skulle virkelig ønske jeg flyttet ned sammen med han, men jeg er redd å usikker på hvordan ting vil forandre seg da når vi kommer ned til nye omgivelser. Han har litt umodne kompiser attpåtil...er vell mer dem jeg frykter. Alt dem gjør er å spille play station og drikker øl. Med andre ord..lite å ta seg til! Min samboer har tatt til tårene et dusin ganger når jeg sier jeg ikke ønsker å flytte sørover..Han vil altså virkelig ha meg med..men jeg klarer bare ikke slå meg til ro med røplefyll å likegyldihget! Hva ville dere sagt, eller følt?

Håper på noen råd jeg kan ta med meg videre.

På forhånd, takk!

Varm hilsen, Lulu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tror kanskje du vil få mer respons hvis du poster dette et annet sted enn på treningsdagbok... bare et tips.

Har desverre ikke så mange råd, men håper det ordner seg for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...