Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 jeg er utrolig mye plaget med dårlig underlivslukt, og tror ikke dette har noe med vasking å gjøre. Jeg vasker meg nedentil som alle andre hver gang jeg dusjer men alikavel lukter det, så er ganske sikker på at det er noe galt. Er også plaget med mye hvit slimete utflod som er utrolig irriterende. Skal få mamma til å bestille time til lege, men er litt redd for at hun må ta sånn test inne i skjeden.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 jeg er utrolig mye plaget med dårlig underlivslukt, og tror ikke dette har noe med vasking å gjøre. Jeg vasker meg nedentil som alle andre hver gang jeg dusjer men alikavel lukter det, så er ganske sikker på at det er noe galt. Er også plaget med mye hvit slimete utflod som er utrolig irriterende. Skal få mamma til å bestille time til lege, men er litt redd for at hun må ta sånn test inne i skjeden. Jeg går ut fra at du ikke er så gammel, siden du nevner at moren din sskal bestille time til deg. Da jeg var i tenårene, hadde jeg ogå en ekkel lukt fra underlivet. Det viste seg å være en bakterie. Det er enkelt og behandle, du får noen tabletter. Men legen må ta prøver fra underlivet ditt for å finne ut hvilken bakterie det dreier seg om, slik at du får riktig medisin. Den undersøkelsen gjør overhodet ikke vondt. Og husk at leger har sett uendelig mange forskjellige underliv, så det er ikke noe å skamme seg over. Det kan være at du har soppinfeksjon også. Da tror jeg du får en salve til å smøre på.
buttergirl Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Hadde de samme symptomene selv, og det viste seg å være klamydia. Jo før du får gått til lege jo bedre. Evt. lever et uringlass hos helsesøster på skole eller lignende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå