Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Deres beste tips til å få bort hårgarge? ble litt for mørk,og ønsker fort min egen farge- brukte loreal nr 8
Ella_Grey Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Vask håret med Head&shoulders shampoo, og la den virke et par minutter Eneste jeg vil anbefale denne shampoen til. Endret 25. januar 2010 av Ella_Grey
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 hva mener du med S & H ??? hvorfor akkurat denne sjampoen.
Gjest Gjestsani Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 hva mener du med S & H ??? hvorfor akkurat denne sjampoen. Mente H&S
Ella_Grey Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Den stripper fargen ut av håret Hvis ikke det virker må du farge på ny, evt dra til frisør.
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 det er første gang at jeg hører dette. Bruker denne sjampoen alltid, siden av alle andre får jeg flass.
Gjest Raptuza Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Synes egentleg at alle hårfargar uansett kor permanente dei skal vera blir gradvis utvaska for kvar hårvask. Håret ditt er sikkert ikkje så mørkt lengre om eit par månader!
Gjest Basun Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Head&shoulders funker, men jeg vet om noe som virker enda bedre. Ta en tom shampooflaske og hell oppi ca. en spiseskje natron (det får du kjøpt på butikken for en tier, og det er også fint å bruke som mild ansiktspeeling). Hell på en liten skvett med varmt vann fra springen slik ay natron oppløses i vannet. Tilsett en kork med eddik, og til slutt heller du på så mye shampoo som du trenger for å dekke håret. Bruk en sterk shampoo, gjerne en renseshampoo om du har. Rist flasken forsiktig for å blande innholdet. Vask håret i så varmt vann du orker for å åpne skjellaget, klem deretter ut overflødig vann og dekk håret i shampooblandingen. Massèr det godt inn, og la det virke i opptil 5 minutter. Skyll nøye og avslutt med en god balsam, evt. kur. Skyll håret i så kaldt vann du klarer. Har brukt denne metoden flere ganger, med godt resultat
Quirky Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Olje, iallefal de som er "acidic" (som olivenolje) trekker ut farge av håret. Masser inn olje og la det virke over natten, om du gjør det gjentatte ganger bør du klare å strippe mye farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå