Gå til innhold

jeg blir jo aldri sulten!


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vanligvis er jeg en særdeles matglad, og SÆRLIG godteriglad jente. Men de siste ca.1,5 uker har matlyst og alt blitt helt borte. Jeg blir rett og slett ikke sulten, og har ikke lyst på sjokolade engang! Eksempel: Idag spiste jeg 1/2 bx kesam m eple og ca. 2 dl kokt ris til frokost (har jo ikke matlyst så spiser rare ting). Nå, kvart over fem, er jeg fremdeles ikke sulten,men middagen står i ovnen. Det eneste jeg kjenner er at jeg er svimmel og rar og har null energi. (ikke så rart)

noen som har opplevd noe liknende? Jeg er ikke deprimert, har det tvert imot særdeles bra for tiden, fatter ikke hvor det kommer fra! Jeg er en av de evige slankerne, så før ville jeg sagt at dette var en drømmesituasjon, men det er irriterende, ingenting smaker godt, og jeg er masse slapp og ukonsentrert for det er så vanskelig å få i seg nok mat.

anyone?

Endret av snusmumriken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.5 hva? Timer, uker, måneder, kg vektnedgang?

For meg høres det ut som om sultfølelsen din er ødelagt. Du sier du er en av disse evige slankerne, så det er jo ikke så rart egentlig.

Jeg hadde ikke sultfølelse i mange år. Da brød jeg meg heller ikke om mat, fordi alt smakte kjedelig papp.

Det gikk hardt utover forbrenningen, og jeg var redd for å ikke få i meg det jeg trengte av kalorier og vitaminer.

Det som hjalp meg var å spise etter klokka. Fem passe store sunne måltider til fastsatt tid hver dag.

Etter lang tid kom sultfølelsen tilbake, sammen med evnen til å nyte mat.

Skrevet
1.5 hva? Timer, uker, måneder, kg vektnedgang?

For meg høres det ut som om sultfølelsen din er ødelagt. Du sier du er en av disse evige slankerne, så det er jo ikke så rart egentlig.

Jeg hadde ikke sultfølelse i mange år. Da brød jeg meg heller ikke om mat, fordi alt smakte kjedelig papp.

Det gikk hardt utover forbrenningen, og jeg var redd for å ikke få i meg det jeg trengte av kalorier og vitaminer.

Det som hjalp meg var å spise etter klokka. Fem passe store sunne måltider til fastsatt tid hver dag.

Etter lang tid kom sultfølelsen tilbake, sammen med evnen til å nyte mat.

1,5 uker, fiksa d nå;)

dessuten: jeg er serdeles nøye når jeg prøver å gå ned i vekt, å opprettholde forbrenningen. er dessuten ikke på slankern nå!

blir for øvig ikke sulten etter trening heller,... :( (trener mye)

Skrevet
1,5 uker, fiksa d nå;)

dessuten: jeg er serdeles nøye når jeg prøver å gå ned i vekt, å opprettholde forbrenningen. er dessuten ikke på slankern nå!

blir for øvig ikke sulten etter trening heller,... :( (trener mye)

Jeg hadde spist normalt en god stund når jeg mistet sultfølelsen min.

Jeg gikk i tre, fire dager uten å spise fordi jeg glemte det, og ble ikke sulten selv om jeg trente hver dag. (Bare i dårlig form.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...