Gå til innhold

Legger fettet seg på HELE kroppen


AnAnAss

Anbefalte innlegg

jeg har hørt at når man legger på seg/ tar av, så tas det fra HELE kroppen. det kommer selvsagt an på fra menneske til menneske hvor mye og fra hvor det blir tatt.

Men når jeg ser på gamle bilder av meg selv, så var jeg litt større, men jeg hadde også MYE større lepper!!! Jeg har ikke gjort noe med det.

Men er det sånn at jeg får mer fett på leppene viss jeg legger på mg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke noe om lepper, men stort sett når vi kvinner legger på oss, så legger fettet seg på mage og hofter.

Jeg har alltid vært tynn, har alltid ønsket å legge på meg, er 167 høy og 50 kg. Siste 2 åra har jeg lagt på meg 2 kg, og kun på magen! Kunne godt fordelt seg litt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at når man legger på seg/ tar av, så tas det fra HELE kroppen. det kommer selvsagt an på fra menneske til menneske hvor mye og fra hvor det blir tatt.

Men når jeg ser på gamle bilder av meg selv, så var jeg litt større, men jeg hadde også MYE større lepper!!! Jeg har ikke gjort noe med det.

Men er det sånn at jeg får mer fett på leppene viss jeg legger på mg??

Nei.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg anbefaler deg å lese litt fysiologi (bruk nøytrale kilder og ikke nettsider med ymse agenda.....). Vel verdt tiden.

Når det er sagt så følger kroppen visse "regler" hvis den er utsatt for et energioverskudd over tid, men dette påvirkes igjen individuelt av alder, treningsstatus, kjønn, genetikk og anatomi.

Ikke bry deg om lepper, øreflipper eller lilletær, men nyt livet, spis sunt og variert med masse f&g kvar dag. Hold deg i passe god fysisk form, og vær uhyre takknemlig for at du er stand til å gjøre det du vil, spise hva du vil, trene, uten behov for hjelp, kvar dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyldige lepper tilhører barn og ungdommen. Fettvevet i leppene forsvinner med alderen, det har ingenting med vekten din å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...