Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Hei. 1. Er det virkelig slik at alle som har fast forhold tenner på andre enn kjæresten/ektefellen? 2. Og hva vil det egentlig si å tenne på andre? Vil det si at du ønsker sex med andre, eller bare at du hadde klart å hatt sex med andre? 3. Og til slutt tenner du på andre enn din kjære?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Hei. 1. Er det virkelig slik at alle som har fast forhold tenner på andre enn kjæresten/ektefellen? 2. Og hva vil det egentlig si å tenne på andre? Vil det si at du ønsker sex med andre, eller bare at du hadde klart å hatt sex med andre? 3. Og til slutt tenner du på andre enn din kjære? 1. Jeg aner ikke. Kan bare svare for meg selv. 2. Jeg kan ønske å ha sex med andre, være tett opptil andre, se dem i øynene, kjenne lukten av dem, smaken av dem. Jeg har vært betatt ev flere i løpet av tiden jeg og min mann har vært sammen. Men jeg har aldri ønsket å gjøre realitet ut av tankene mine. Forsøker heller å unngå å underbygge dem. Er fortsatt betatt av min mann og har det kjempefint med ham. Altså jeg ønsker å ha sex med andre men jeg hadde ikke klart å ha sex med andre. 3. Ja
fabu Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 jeg er i et forhold med en gutt. vi begge er attraktive mennesker. men når jeg er i et forhold, kan jeg ikke tenke meg noen andre eller tenker ikke på noen andre enn min utkårede. så lenge jeg har det bra og får den oppmerksomheten jeg trenger. om noen prøver seg ute, fortsetter jeg ikke og flørte. jeg aviser uasett. man skal ikke gjøre mot andre det du ikke vil andre skal gjøre mot deg. veldig bra ordtak der. ,Nei.,jeg tenker ikke på andre en gutten min hverken når vi har sex eller ikke.
Gjest Huffsa Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 (endret) 1. Er det virkelig slik at alle som har fast forhold tenner på andre enn kjæresten/ektefellen? - Nei, alle tenner ikke på andre i et forhold. 2. Og hva vil det egentlig si å tenne på andre? Vil det si at du ønsker sex med andre, eller bare at du hadde klart å hatt sex med andre? - At du tenker på å ha sex med en annen mener jeg, ikke at du ønsker det så voldsomt. 3. Og til slutt tenner du på andre enn din kjære? - Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Endret 25. januar 2010 av Huffsa
Ethereal Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Ja, jeg tenner på andre. Hadde en deilig fantasi om en kompis av meg mens jeg hadde sex med meg selv i går. Men det blir med fantasien, noe annet kunne jeg ikke gjort.
Gjest MikeWaters Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Hei. 1. Er det virkelig slik at alle som har fast forhold tenner på andre enn kjæresten/ektefellen? 2. Og hva vil det egentlig si å tenne på andre? Vil det si at du ønsker sex med andre, eller bare at du hadde klart å hatt sex med andre? 3. Og til slutt tenner du på andre enn din kjære? 1. Nei, men vil vel tro at de fleste kommer opp i en situasjon i løpet av et langt forhold som involverer en viss titrekning til en annen en sin faste partner. 2. Det varierer vel fra menneske til menneske og fra par til par. 3. Ja, og vi bruker det aktivt i vårt forhold for å piffe opp litt
Sequax Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 1. Er det virkelig slik at alle som har fast forhold tenner på andre enn kjæresten/ektefellen? Sikkert ikke alle, nei. Jeg er lettantennelig og forelsker meg støtt :gjeiper: 2. Og hva vil det egentlig si å tenne på andre? Vil det si at du ønsker sex med andre, eller bare at du hadde klart å hatt sex med andre? Nja. Å tenne på andre er vel helt vanlig og ligger i menneskets natur. Vil ikke nødvendigvis ha sex med de jeg tenner på, men de kan hjelpe meg når jeg er alene og trenger en fantasi. 3. Og til slutt tenner du på andre enn din kjære? Definitivt!
SMann Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Jeg tenner på andre og har gjort det hele tiden. Mange ville jeg aldri kunne blitt forelsket i. Med tenning mener jeg seksuell tenning og det er helt klart et instinktivt ønske om å ha sex med personen. De fleste hadde nok blitt filtrert bort før det kom til et reelt ønske. Ennå flere hadde blitt filtrert bort fordi det ligger kulturelle sperrer (man har ikke sex med kona til en venn selv om man skulle ønsket ut fra et tenning). For meg blir det veldig få igjen...men det er til gjengjeld personer med en helt spesiell tiltrekning (mer mentalt enn visuelt faktisk)....
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 1. Jeg trodde det før, men nå har jeg en kjæreste som sier han bare tenner på meg og aldri legger merke til andre damer. Jeg synes dette virker veldig rart, men han sier det ligger i hans natur, og at han rett og slett kun har øye for meg. Er jo selvsagt fint å høre, men også ganske uvanlig, tror jeg. 2. Jeg tror å "avstandstenne" på noen vil si at man lett ser for seg å være intim med dem, uten å nødvendigvis ville virkeliggjøre det. 3. Jeg tenner ikke veldig på andre enn min kjære. Men jeg kan lett tenke som så at "Oi, xxx er pen/sexy/sjarmerende, han hadde jeg sikkert prøvd meg på om jeg hadde vært singel". Men det er jo bare tanker, og de betyr ingenting - jeg tenkte jo akkurat det samme om min kjære før vi ble sammen, og gjør det ennå
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Jeg vet ikke hva andre gjør. Det vil si at jeg tenner på andre som i å ha lyst å **** dem og at jeg hadde klart å ha sex med andre. Men jeg gjør det ikke, ettersom jeg er gift. Ja jeg tenner på andre enn min kjære. Har igrunnen aldri hatt den store tenninga på ham spesielt, men han har alle andre kvaliteter jeg trenger og liker. Så da har jeg kompromisset med meg selv. Vi har mye og bra sex alikevel. Men jeg har støtt lyst på andre ja..
Gjest Gjest lise Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Må man ikke gå inn for å tenne for å tenne? Hvis man er på en badestrand feks ..Og ser en lekker babe.. Må man ikke se en stund på henne , måle henne opp og ned og fantasere litt for å tenne?..Hvis hun går forbi og du titter fort opp og ned igjen, kommer det da ei plutselig tenning ubevisst hvis du er voksen? Trodde man bevisst valgte hvem man tillater seg å tenne på
Gjest Gjest_Gjesteline_* Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Hei. 1. Er det virkelig slik at alle som har fast forhold tenner på andre enn kjæresten/ektefellen? Vet ikke... Jeg gjør nå det kan være skikkelig kåt og gi gubben en deilig runde når jeg kommer hjem. 2. Og hva vil det egentlig si å tenne på andre? Vil det si at du ønsker sex med andre, eller bare at du hadde klart å hatt sex med andre? Nei, liker flørten, kåthet og lek.. Men hovedmorra gir jeg bare til min kjære 3. Og til slutt tenner du på andre enn din kjære? Helt klart
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Hei. 1. Er det virkelig slik at alle som har fast forhold tenner på andre enn kjæresten/ektefellen? 2. Og hva vil det egentlig si å tenne på andre? Vil det si at du ønsker sex med andre, eller bare at du hadde klart å hatt sex med andre? 3. Og til slutt tenner du på andre enn din kjære? 1. Vet ikke, kan ikke svare for alle andre. 2. Begge deler egentlig, både ønske og klare å ha det. 3. Jupp, kan tenne på mange jeg uten at det nødvendigvis betyr at jeg vil gjennomføre sex med andre enn kjæresten min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå