Gjest Gjest_June_* Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Dere som ikke spiser brød/knekkebrød til lunsj, hva spiser dere? Sliter veldig med å komme på noe annet enn salat, og det frister ikke å ha salat hver eneste dag, og da gjerne sammen med middagen i tillegg. Middagsrester har jeg svært sjeldent, da jeg bor alene, og lager akkurat nok middag til meg selv. Omelett liker jeg ikke. Setter pris på alle forslag:)
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Havregrøt (sånn rett i koppen) Cottage cheese med oppkuttet frukt Fruktsalat Salatene kan varrieres i det uendelige med grønnsaker, bønner, kjøtt, kylling, fetaost osv osv osv Oppkuttede rotgrønnsaker Diverse kornblandinger med youghurt/melk/frukt
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Hva med å bake noen grove muffin eller pizzasnurrer - fine å fryse. Kan bruke det du liker som fyll og du kan bake med speltmel.
Gjest Iah Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Middagsrester har jeg svært sjeldent, da jeg bor alene, og lager akkurat nok middag til meg selv. Omelett liker jeg ikke. Det er jo ikke verre enn at du lager litt ekstra slik at du har til lunsj dagen etter, når det passer seg sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå