Gjest Huffsa Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Blir frossenwoken like god/ca det samme om jeg tar den i mikroen som om jeg steker den i panna? Bikkja mi har opperert og jeg kan ikke gå fra han lange tiden. Og har lyst på grønnsakswok med sursøt saus, men gidder ikke om det blir ekkelt i mikroen
Gjest Marlo Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Nei det ville jeg ikke gjort, smaker grusomt (har prøvd *yuk*) Hva slags operasjon har hunden hatt siden du ikke kan gå fra den under så kort tid som det tar å steke wok?
Gjest Huffsa Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Nei det ville jeg ikke gjort, smaker grusomt (har prøvd *yuk*) Hva slags operasjon har hunden hatt siden du ikke kan gå fra den under så kort tid som det tar å steke wok? Han har opperert beinet, men det er det at vi kom hjem fra dyrlegen for 30min siden og han er ekstremt i ørska. Går jeg, så følger han etter etterhvert som han får dratt seg opp, og han bare faller og lander på beinet som er opperert osv. Men da får jeg vente til han er mer oppegående så jeg får lagd meg mat. Takk for svar
Gjest Marlo Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Uff stakkars Håper han føler seg bedre nå da og at beinet heles bra. Fikk du laget noe mat da? Hadde jo gått ann å "stengt" han inne på en måte, så han ikke får gått (eller slept, hehe) etter deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå