Gå til innhold

Hjelp til teori kl. B


Nyterlivet

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Jeg er i gang med å skaffe meg førerkort og sliter dessverre med teorien. Jeg har tatt den tre ganger nå, med 12,8 og 9 feil. Veien til førerkort har jeg lest mange ganger, og føler jeg forstår det som står, men tydeligvis gjør jeg ikke det, ifølge statens vegvesen sin test.

Alle tester jeg har tatt på nettet har jeg fått 0-1 feil, spørsmålsboka som man kan kjøpe som ekstra hjelp fikk jeg 2 feil på. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor jeg stryker. Tilogmed kjørelæreren min kan ikke skjønnne at jeg har stryki så mange ganger, da alle spørsmål han har stilt om teori har blitt besvart perfekt og etter boka.

Har dere noen tips eller hjelp til meg? Jeg trenger virkelig hjelp med dette, for selvtilliten min synker veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På teoritester.no kan du iallefall se hva du trenger å øve mer på, men det virker som om du er godt forberedt. Det går nok neste gang=)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar :) Jeg har prøvd betalingstester og andre tester på nett, også på teoritester.no, og uheldigvis for meg så får jeg bare maks 3 feil på de. Så det blir ikke noe særlig tilbakemelding enn på disse få feila.

Men tusen takk, får håpe det går mye bedre neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om å få tatt prøven muntlig!

Du forstår teorien, det har du bevist på de andre testene...

Da jeg kjørte opp, var det en del "lurespørsmål", er det fremdeles slik?

Det kan også være at spørsmålene er formulert på en slik måte at du går glipp av nyansene i spørsmålet/spørsmålene du har feil på. (Det veldig fort gjort å overse nyanser hvis du er litt stresset/anspent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fortsatt en del lurespørsmål.

Da skal jeg sjekke ut muligheten for å tatt den muntlig :) Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...