Chiyo Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Har fulgt med på GP og det er utrolig mange dårlige i år. Er ikke helt sikker men jeg tror hun der Maria Haukaas vinner. Vet ikke hvem jeg synst er best, men jeg tenker at hun gjør det bra av en eller annen grunn. Folk liker jo henne.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror A1 vinner. Eller han Didrik Enig at det var mange dårlige med i år. Skuffet
Chiyo Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror A1 vinner. Eller han Didrik Enig at det var mange dårlige med i år. Skuffet Jo Didrik var flink, men sangen syns jeg var skikkelig dårlig. A1 nuja husker ikke sangen helt da, men jo folk liker jo dem også og vissst de er med får vi sikkert mange populæritets-poeng.
Lizzee Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Maria Haukaas Storeng, Maria Arendondo, A1 eller Didrik. Den eneste låta jeg virkelig liker er førstnevnte sin. Han Didrik sanker vel stemmer... Og har vel et utseende som slår an ute i Europa. Men sang han så bra da??? I begynnelsen synes jeg det var litt surt. Men han tok seg opp da han kunne trøkke til på slutten.
Chiyo Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2010 Maria Haukaas Storeng, Maria Arendondo, A1 eller Didrik. Den eneste låta jeg virkelig liker er førstnevnte sin. Han Didrik sanker vel stemmer... Og har vel et utseende som slår an ute i Europa. Men sang han så bra da??? I begynnelsen synes jeg det var litt surt. Men han tok seg opp da han kunne trøkke til på slutten. Enig. Likte bare egentlig Maria sin sang. Eller hun Maria Aridondo vet jeg ikke. Husker ikke sanget, men jeg tror den var okay.. men ikke helt GP vinner type. Jo Didrik begynte litt surt og sangen var piss dårlig. Men han har kraftig stemme... det skal han ha. Litt for god selvtillit da. Men det er bare min mening.
Gjest Gjest_a Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Jeg klarer bare ikke forstå hvorfor Didrik er så himla populær. Han har utseendet med seg, men låten var dritkjedelig! Den kjedeligste balladen som har vært med i år. Arredondo sin låt vokser stadig på meg, men fjortisen inni meg håper at A1 skal representere oss
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Didrik får sikkert en god del stemmer pga mange synes han er så kjekk. Sikkert mange ungjenter som er crazy in love Jeg håper enten Mira eller A1 vinner
tommeline Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror Keep Of Kalessin vinner Jeg har også litt tro på det. Rett og slett fordi de skiller seg sånn ut i MGP-sirkuset. Eller så tror jeg Didrik vinner. Jeg syns nå dette var svulstig og fint, og passer godt i MGP!
Chiyo Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har også litt tro på det. Rett og slett fordi de skiller seg sånn ut i MGP-sirkuset. Eller så tror jeg Didrik vinner. Jeg syns nå dette var svulstig og fint, og passer godt i MGP! Nei håper ikke det. Han er så Alexander Rybak wannabe. But he is no Rybak. :gjeiper: Som sagt kraftig stemme, men den låten kan drepe hvilken som helst karriere.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #13 Skrevet 26. januar 2010 jeg håper hvert fall ikke Maria Arredondo vinner. Gud for en kjedelig sang! Tror ikke akkurat vi vinner med den sangen. Jeg tror Didrik vinner.
Poppzy Skrevet 29. januar 2010 #15 Skrevet 29. januar 2010 E det finale denne helga?? Nei. Det er andre sjansen i helga. Neste lørdag er finalen.
MissStiles Skrevet 29. januar 2010 #16 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har hørt Didrik synge live, og synes han synger bra. Så jeg tror og håper at han vinner.
Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 29. januar 2010 #17 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har hørt Didrik synge live, og synes han synger bra. Så jeg tror og håper at han vinner. Jeg tror Didrik eller A1 vinner
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. januar 2010 #18 Skrevet 29. januar 2010 Aleksander Stenerud vinner - fyren har sin egen definerte stil, en klassisk og fengende pop-låt, var høyt oppe ifjor også - Helt klart den beste låta !!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå