Gå til innhold

Mellommåltidstråden


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Serina_*
Skrevet

Jeg har ikke funnet noen tidligere tråder om det samme, så jeg prøver meg på å starte en tråd om sunne mellommåltider.

Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som synes det er vanskelig å finne på noe.

Her er mine ideer:

- en liten neve nøtter

- cottage cheese med frukt og kanel

- 1 fullkornsknekkebrød

- gulerot + andre rotgrønnsaker

Det var en start. Hva spiser du som mellommåltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frukt og grønt pleier det å gå i her. For jeg er skjelden så sulten at jeg klarer noe mer. Men om jeg er veldig sulten kan jeg spise:

- Yoghurt / skyr

- Knekkebrød med noe sunt pålegg

- Brødskive

- Havregrøt

- Kesam, havregryn, syltetøy, kanel og natreen. (Dette er KJEMPE godt!)

- Nøtter

Skrevet

- smoothie

- grønnsaksjuice (hvis man har juicemaskin)

- Fruktsalat

- "grønnsakas salat" (altså masse grønnsaks biter blandet, f.eks

agurk, paprika, gulerot, kålrot, stangselleri, paprika) smaker

ekstra godt med litt rømme/ dressing - men også godt uten :)

- 1 kokt egg

- wasa ferdigsmurte knekkebrød (heter de sandwich tro?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...