Gjest Gjest_Serina_* Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har ikke funnet noen tidligere tråder om det samme, så jeg prøver meg på å starte en tråd om sunne mellommåltider. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som synes det er vanskelig å finne på noe. Her er mine ideer: - en liten neve nøtter - cottage cheese med frukt og kanel - 1 fullkornsknekkebrød - gulerot + andre rotgrønnsaker Det var en start. Hva spiser du som mellommåltid?
Fjonana Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Frukt og grønt pleier det å gå i her. For jeg er skjelden så sulten at jeg klarer noe mer. Men om jeg er veldig sulten kan jeg spise: - Yoghurt / skyr - Knekkebrød med noe sunt pålegg - Brødskive - Havregrøt - Kesam, havregryn, syltetøy, kanel og natreen. (Dette er KJEMPE godt!) - Nøtter
Leanne Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 - smoothie - grønnsaksjuice (hvis man har juicemaskin) - Fruktsalat - "grønnsakas salat" (altså masse grønnsaks biter blandet, f.eks agurk, paprika, gulerot, kålrot, stangselleri, paprika) smaker ekstra godt med litt rømme/ dressing - men også godt uten - 1 kokt egg - wasa ferdigsmurte knekkebrød (heter de sandwich tro?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå