Gå til innhold

mannen har bursdag


Gjest fisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UMULIG å si noe om når man ikke vet noe annet enn at han fyller 30. *ser intenst på* Er han en mann på 1,95 som jobber i landbruket og bedriver wrestling på si? Eller er han sakfører hos advokatene Johnson&Johnson og liker manikyre?

Veldig viktig å vite når man skal handle presanger. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UMULIG å si noe om når man ikke vet noe annet enn at han fyller 30. *ser intenst på* Er han en mann på 1,95 som jobber i landbruket og bedriver wrestling på si? Eller er han sakfører hos advokatene Johnson&Johnson og liker manikyre?

Veldig viktig å vite når man skal handle presanger. :jepp:

hehe, du har et poeng der ja ;) han er rimelig normal altså, skiftarbeider, sosial type, liker å trene og reise, liker fest og moro. budsjettet mitt har nok ikke råd til å spandere en reise på han nå bare så det er sagt.. men han har ingen typiske sære interesser i grunn, forutenom dubeditter og dingser da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min høres ut som din, kanskje unntatt det med å like å trene.

Han har ikke hatt sykkel siden han var tenåring. Han har lånt min flere ganger og hjelmen som er alt for liten for han. Sykkelen min også, for den saks skyld.

I 30-års dag presang får han sykkel! (av meg og sin nærmeste familie) Ikke av de dyreste, en slik som er anvendelig om vi f.eks. vil ta oss en søndagstur. Tror de heter hybridsykler og fås i 4000-5000 kr klassen. Jeg er student og har ikke allverdens med penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei en prostituert til han. Litt forandring har alle godt av

patetisk!! pell deg vekk fra tråden min.

Sykkel ja, et meeget godt forslag!! skal jeg virkelig drøfte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei en prostituert til han. Litt forandring har alle godt av

Hyggelig... Håper dette var en spøk!

Sykkel hørtes kjempefint ut!

Ellers kan jeg jo kanskje tipse om at opplevelser alltid blir tatt godt i mot! Hvis han er av den kulturelle typen kan du jo ta han med på en forestilling og en middag eller noe? Eller noe litt sprøere hvis han er mer dne typen, kanotur eller rafting eller noe :fnise: Jeg bare sier det jeg kan komme på! Er kanskje ikke helt sånn typisk 30-årsgaver... :)

Lykke til, i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han å trene så er jo mulighetene uendelige! Alt fra sikkerhetsutstyr, (knebeskyttere, hjelm, håndleddsbeskytter etc) til lækkert treningstøy, sko, drikkeflasker, reflekser og så videre.

Han liker å reise; en tøff og praktisk koffert!

Jobber skift; gode sko, varmt ullundertøy, en diger lommelykt! :fnise: Til sånne dingser med lys i til å ha nøkkelknippet festa på. Ny pute til senga med ekte andedun, deilig når han går AV skift og skal sove.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...