AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #661 Skrevet 17. september 2014 Anonymous poster hash: e20f2...0e0 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #662 Skrevet 17. september 2014 Om jeg regner litt på det har jeg nok ligget med eller sugd et sted mellom 250 og 300 menn. Men gruppesexen gjør at det fort baller på seg, da.Anonymous poster hash: 63fb4...9dc HeheAnonymous poster hash: 6f981...cd0 7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #663 Skrevet 17. september 2014 Jeg ligger med en jeg syns synd på.. Og kun derfor. Anonymous poster hash: c2e73...636
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #664 Skrevet 18. september 2014 Faen så mange "sluts" som poster i denne tråden. Det er helt sikkert. Anonymous poster hash: af340...b70 3
Miss moneypenny Skrevet 18. september 2014 #665 Skrevet 18. september 2014 Hva har skjedd med norske jenter, unnskyld meg. 2
la Flaca Skrevet 18. september 2014 #666 Skrevet 18. september 2014 Jeg tror alt er løgn. Har ikke mange svin på skogen du da, hvis du tror alt er løgn?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2014 #667 Skrevet 18. september 2014 Har ikke mange svin på skogen du da, hvis du tror alt er løgn? Jo da, men egentlig ingenting å reise på øyebrynet for.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #668 Skrevet 18. september 2014 Det mest perverse jeg har gjort er å lese gjennom denne tråden. Har ikke som mål å toppe dette heller. Anonymous poster hash: 90149...2ea 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #669 Skrevet 18. september 2014 Herregud så paranoid/desillusjonert man kan bli av denne tråden. Alle er jo skamløst utro og har blitt pult på alle tenkelige steder av dusinvis av menn i pensjonsalderen Håper jeg aldri blir forelsket i en sånn super-slut, for jeg hadde rett og slett ikke maktet å være kjæreste med ei jente som har gjort SÅ mye hårreisende greier Anonymous poster hash: 6d1bb...43e 3
Aureus Skrevet 18. september 2014 Forfatter #670 Skrevet 18. september 2014 TS her. Da jeg i sin tid startet denne tråden, var det for å synliggjøre et mangfold, ikke for å opprette en skammekrok. Jeg forstår ikke hvorfor folk skal fordømme og rakke ned på andre mennesker på den måten enkelte enkelte gjør her i tråden - det er da helt unødvendig. Vis i stedet litt respekt for mennesker som tør fortelle om seg selv og sitt liv. 7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #671 Skrevet 18. september 2014 TS her. Da jeg i sin tid startet denne tråden, var det for å synliggjøre et mangfold, ikke for å opprette en skammekrok. Jeg forstår ikke hvorfor folk skal fordømme og rakke ned på andre mennesker på den måten enkelte enkelte gjør her i tråden - det er da helt unødvendig. Vis i stedet litt respekt for mennesker som tør fortelle om seg selv og sitt liv. Respekt for mennesker som tør fortelle om rølp som anonym. Det måtte i så fall være manglende respekt for seg selv. Anonymous poster hash: 90149...2ea 2
Uredd Skrevet 18. september 2014 #672 Skrevet 18. september 2014 Herregud så paranoid/desillusjonert man kan bli av denne tråden. Alle er jo skamløst utro og har blitt pult på alle tenkelige steder av dusinvis av menn i pensjonsalderen Håper jeg aldri blir forelsket i en sånn super-slut, for jeg hadde rett og slett ikke maktet å være kjæreste med ei jente som har gjort SÅ mye hårreisende greier Anonymous poster hash: 6d1bb...43e Jeg er faktisk helt uenig med deg her. Jeg tror at verden er et bedre sted med kvinner som tør å leve ut sin seksualitet. 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #673 Skrevet 18. september 2014 Jente, 24 år. - Mistet jomfrudommen rett før jeg fylte 20. - Svelger IKKE, første gang jeg skulle svelge, endte jeg opp med brekninger. Stakkars gutt - Har aldri vært i et forhold. Blir stresset hvis gutter får følelser for meg, ender opp med å bryte kontakten. - Har hatt sex med en gift mann som er 16 år eldre enn meg, på et toalett på et utested. Angrer veldig og synes synd på konen, jeg er ikke den eneste han har hatt sex med som ikke er konen. - Mine foreldre tror fremdeles jeg er jomfru og venter på at jeg skal gifte meg og leve happily ever after. Anonymous poster hash: d7b05...fc1
Surriball Skrevet 19. september 2014 #674 Skrevet 19. september 2014 Ryddet for innlegg skrevet på engelsk. Stjernesol, mod.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #675 Skrevet 19. september 2014 Jeg er faktisk helt uenig med deg her. Jeg tror at verden er et bedre sted med kvinner som tør å leve ut sin seksualitet. Jeg har aldri sagt at jenter ikke bør leve ut sin seksualitet. Det synes jeg at alle burde få gjøre! Jeg sier bare at det er lett å bli litt bekymret for sitt eget forhold/kjæreste av å lese om denne utbredte og skamløse utroskapen. Det kan jo være nettopp din kjæreste som har skrevet et av de drøyeste innleggene, uten at du vet noe av dette om henne Og jeg mener overhodet ikke at en jente er mindre verdt eller et dårlig menneske fordi hun er ekstremt løssluppen og har gjort mye drøyt. Jeg sier bare at for min egen del ville det vert vanskelig å tåle tanken på at dama mi har sugd tre sekstiåringer på et nachspiel mens 20 personer filmet det med mobilene sine, liksom. Samme hvor mye jeg digger en jente, ville jeg neppe klart å forsone meg med noe sånt. Sånn er jeg bare, og folk er helt forskjellige der Sikkert mange som bare ville syns det var kult/opphissende å tenke på Anonymous poster hash: 6d1bb...43e 2
Uredd Skrevet 19. september 2014 #676 Skrevet 19. september 2014 Jeg har aldri sagt at jenter ikke bør leve ut sin seksualitet. Det synes jeg at alle burde få gjøre! Jeg sier bare at det er lett å bli litt bekymret for sitt eget forhold/kjæreste av å lese om denne utbredte og skamløse utroskapen. Det kan jo være nettopp din kjæreste som har skrevet et av de drøyeste innleggene, uten at du vet noe av dette om henne Og jeg mener overhodet ikke at en jente er mindre verdt eller et dårlig menneske fordi hun er ekstremt løssluppen og har gjort mye drøyt. Jeg sier bare at for min egen del ville det vert vanskelig å tåle tanken på at dama mi har sugd tre sekstiåringer på et nachspiel mens 20 personer filmet det med mobilene sine, liksom. Samme hvor mye jeg digger en jente, ville jeg neppe klart å forsone meg med noe sånt. Sånn er jeg bare, og folk er helt forskjellige der Sikkert mange som bare ville syns det var kult/opphissende å tenke på Anonymous poster hash: 6d1bb...43e Du sa det ikke men det var tydelig at du mente det. I tillegg mener du det som AB i en tråd hvor intensjonen er at alle skal få slippe til med sine erfaringer uten at andre skal mene noe om det. Mitt ydmyke budskap var egentlig bare at hva du og jeg måtte mene om det som skrives i denne tråden bare representerer støy. Akkurat som dette svaret mitt til deg. Kan vi nå la tråden få fortsette slik som TS så for seg? 1
Gjest KateW Skrevet 19. september 2014 #677 Skrevet 19. september 2014 Jeg er faktisk helt uenig med deg her. Jeg tror at verden er et bedre sted med kvinner som tør å leve ut sin seksualitet. Mange menn syns det svært skremmende med kvinner som finner glede i sex. Av en eller annen grunn antar de at dersom en kvinne nyter seksuelt samvær, så må hun være tidenes slut. Det er veldig synd, syns jeg, for mange, inkludert meg selv blir redde for å være for frempå i møte med en ny partner, fordi man ikke ønsker å bli ditcha for å være for glad i sex. Min største hemmelighet er at jeg faker at jeg ikke får orgasme. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #678 Skrevet 19. september 2014 Du sa det ikke men det var tydelig at du mente det. I tillegg mener du det som AB i en tråd hvor intensjonen er at alle skal få slippe til med sine erfaringer uten at andre skal mene noe om det. Mitt ydmyke budskap var egentlig bare at hva du og jeg måtte mene om det som skrives i denne tråden bare representerer støy. Akkurat som dette svaret mitt til deg. Kan vi nå la tråden få fortsette slik som TS så for seg? Nei, det mente jeg aldeles ikke. Jeg mente det jeg skrev: At man kan bli litt urolig for sitt eget forhold av å lese om all denne hemmelige utroskapen, og at jeg personlig ikke ville likt det om jeg fikk vite massevis av drøye seksuelle historier om min kjæreste. Det var i vertfall dette jeg mente å formidle. Om du eller andre leste det som et normativt utsagn om hvordan en jente bør (eller ikke bør) oppføre seg seksuelt, er det mulig jeg ikke ordla meg godt nok. I så fall: Beklager! Jada, sånt som dette er støy. Men på et diskusjonsforum må det da være lov å faktisk kommentere noen av postene, og ikke bare lese dem. Eller vil du at vi skal opprette en egen tråd for diskusjon av postene i denne tråden? ;-) Anonymous poster hash: 6d1bb...43e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #679 Skrevet 19. september 2014 Jeg er faktisk helt uenig med deg her. Jeg tror at verden er et bedre sted med kvinner som tør å leve ut sin seksualitet. En ganske laidback og fin innstilling, å mene at kvinner bør få "leve ut sin seksualitet". Men det er jo et veldig diffust utsagn da. Det er uendelig mye en kan fantasere om, og gjennomføre, uten at det er nødvendig å gå på kryss og tvers over alle moralske grenser. Anonymous poster hash: 90149...2ea
Uredd Skrevet 19. september 2014 #680 Skrevet 19. september 2014 En ganske laidback og fin innstilling, å mene at kvinner bør få "leve ut sin seksualitet". Men det er jo et veldig diffust utsagn da. Det er uendelig mye en kan fantasere om, og gjennomføre, uten at det er nødvendig å gå på kryss og tvers over alle moralske grenser. Anonymous poster hash: 90149...2ea Mnja. Er det nå virkelig det. Moralske grenser er veldig individuelle og det skal dermed godt gjøres å ikke tråkke over noens grenser nærmest uansett hvilken seksualitet man har. Nettopp derfor er andre folk sitt seksualliv noe hverken du eller jeg har noe med å sette oss til doms over.
Fremhevede innlegg