Gjest KatarinaD Skrevet 25. januar 2010 #1 Del Skrevet 25. januar 2010 Velkommen til den felles styrketreningsdagboken for kg-styrkejentene! Merk at denne tråden er ment for generell diskusjon innen styrketrening på et relativt høyt nivå. Hvis man vil ha spesifikke råd på eget programoppsett og kosthold, bør man poste det i sin egen treningsdagbok. Her kan du diskutere knebøy, markløft, maksløft, kosthold, proteiner, kreatin, myoreps osv. til skrivekrampa tar deg! Du trenger ikke ha all verdens kunnskap og vite hvor Quadriceps femoris befinner seg på kroppen, men litt basic knowledge er nok greit likevel. Man bør feks. vite hva en splitt er, hva ulike treningsmetoder går ut på (kjenne igjen uttrykk som 5x5, myoreps), vite hva baseøvelsene er og hva restitusjon er, for å nevne noe. Vi elsker å trene, vi elsker muskler, og vi er målrettet med treningene våre - både med og uten skader. Og viktigst av alt - VI SKAL HA DET GØY! Gi gjerne en kort presentasjon av deg selv, hvilket program du følger, evt. skader, kosthold og målsettinger. De ti styrketreningsbud 1. Du skal ikke ha andre gudinner enn Jamie Eason. 2. Du skal ikke misbruke kroppen din. 3. Du skal holde restitusjonsdagen hellig. 4. Du skal hedre dine treningsvenner. 5. Du skal ikke slå i hjel for mange kalorier ved å trene for mye kardio. 6. Du skal ikke bryte treningsprogrammet ditt (for ofte). 7. Du skal ikke stjele vektene fra treningspartneren din. 8. Du skal ikke tale usant om dine maksløft. 9. Du skal ikke begjære din nestes muskler, men heller konsentere deg om å øke størrelsen på dine egne. 10. Du skal ikke begjære din nestes personlige trener. Copyright: Icere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. januar 2010 #2 Del Skrevet 25. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #3 Del Skrevet 25. januar 2010 YEAH! Da var vi tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. januar 2010 #4 Del Skrevet 25. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. januar 2010 #5 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Uhm, hva skjedde med den gamle boka/tråden? :klø: Men jeg er med, selvfølgelig! + = Endret 25. januar 2010 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. januar 2010 #6 Del Skrevet 25. januar 2010 Uhm, hva skjedde med den gamle boka/tråden? :klø: Men jeg er med, selvfølgelig! + = Den ble flyttet til åpent forum grunnet noen regler om antall bøker per bruker. Men nå er vi her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #7 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har bedt om å få den andre låst, og sendt pm til resten av crewet om at vi er her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. januar 2010 #8 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har bedt om å få den andre låst, og sendt pm til resten av crewet om at vi er her nå. Du er nydelig Ja, jeg MEINER DET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. januar 2010 #9 Del Skrevet 25. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #10 Del Skrevet 25. januar 2010 Du er nydelig Ja, jeg MEINER DET Du ååååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. januar 2010 #11 Del Skrevet 25. januar 2010 HOT TIPS!! http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/swe-bar-55-g SWE BAR til bare 11 kr baren!! Og bestiller man for over 500,- får man gratis frakt, og det følger med en gave i tillegg (kreatin, multivitamin etc). Man kan også kjøpe de i stor pakke, 212,- for 20 bars. SWE BAR har et høyt næringsinnhold og kan brukes som mellommåltid. T og jeg har kjøpt masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #12 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kan tenke meg noen av disse. Kjøper enkeltvis siden forskjellen i stykkpris bare er 40 øre. Noen i nærheten av meg som vil bestille sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. januar 2010 #13 Del Skrevet 25. januar 2010 Huke denne opp på mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 25. januar 2010 #14 Del Skrevet 25. januar 2010 *legger til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 25. januar 2010 #15 Del Skrevet 25. januar 2010 "Crewet", faktisk! Swebar-tilbudet er sikkert bra, men de inneholder jo melkeprotein. Skulker du unna legens råd, lucy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. januar 2010 #16 Del Skrevet 25. januar 2010 "Crewet", faktisk! Swebar-tilbudet er sikkert bra, men de inneholder jo melkeprotein. Skulker du unna legens råd, lucy? Det gjør jeg!! Eller, legens råd var å kjenne litt på det. For merker jeg ingenting til noen symptomer kan jeg egentlig kalle meg "ikke-allergisk" selv om det slår ut på blodprøvene. Så vi kan si at jeg eksperimenterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #17 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Ja, vi er vel hverandres crew! Endret 25. januar 2010 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. januar 2010 #18 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg handler fra myrevolution i dag Skal kjøpe selolje for Enigma, noen andre som skal ha noe? Siste sjanse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 28. januar 2010 #19 Del Skrevet 28. januar 2010 *lese* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 29. januar 2010 #20 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, jeg vet jeg er miss spam men jeg smakte akkurat swebar m/ kaffe latte.. Åååååååå den var sykt godt!! Kaffebiter i baren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå