Gjest En Hjelper Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 http://video.google.com/videoplay?docid=-7...06790306000271#
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Så du mener at Cannabis (hasj), som er ulovlig i Norge, er en kur mot kreft? I og med at Norge har sagt at det er ulovlig, så betyr det at dette ikke hjelper mot noe som helst. Selv om man har kreft og er nær ved å dø, tillater ikke Norge Cannabis som medisin. Norge sier: Vi synes du heller skal dø, fremfor å bruke noe ulovlig. Selv om det skulle hjelpe. loven foran livet, sier Norge.
B.A. Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Beklager å si det men det finnes ingen kur mot kreft! Jeg blir så utrolig provosert av alle som har funnet sider med mirakelkurer og utrolige historier og helbredende planter fra himalaya osv. og som mener at det vil hjelpe alle med kreft. Jeg tror virkelig at en del pasienter har blitt friske av alternativ medisin og jeg har stor tro på alternativ medisin som en tilleggsbehandling, men ikke kom her å si at hasj er en kur mot all kreft. Det blir for dumt.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har ikke sett siden det linkes til, men den eneste funksjonen cannabis har i forbindelse med kreft er vel at den er smertestillende? Så at de i Norge tilbyr morfinpumper, er vel på en måte i samme gata? (Beklager om jeg tråkker noen på tærne nå, er ikke meningen) Nå trekker jeg det veldig langt, og mener absolutt ikke å fornærme noen, men den effekt alternative medisiner kan ha på kreftpasienter, går vel sånn sett ut på det samme som at alternativ medisin kan ha effekt på andre lidelser også? Det kan fungere på noen, mens det har null effekt på andre. Det skumle er når det presenteres som en løsning/kur, slik at noen kanskje dropper skolemedisinen til fordel for kun alternativ medisin. Dette er like sjokkerende uansett hvilken sykdom det gjelder, og burde vært straffbart.
Gjest En Hjelper Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Hvem har sagt noe om hasj? Hasj er noe hardt brunt drit de lager nede i afganerland men gud vet hva inni. Snakker ikke om å røyke noe som helst her heller. Har overhodet ingen ting med saken å gjøre. Det som bryter ned krefceller og hjelper å bygge nye, er selve THC stoffet i cannabisen/hempen. Det er en naturlig planter som har vært på vår jordklode i tusenvis av år. Ikke dyrket frem av noen kriminelle som ville tjene penger. At det er blitt ulovlig er rett og slett fordi noen mennesker har misbrukt det i den sammenhengen. Dette kunne vært en kur som ikke hadde kostet noen perosn tusenvis av kroner, eller vært like skadelig som strålebehandlig som nesten dreper deg fortere enn selve kreften. Skrev en mail til kreftforeningen å spurte hva de hadde om tanker rundt dette temaet. Dette var det jeg fikk i svar: " Takk for din henvendelse til Kreftlinjen. Kreftlinjen kjenner ikke til at det er gjennomført hverken tester eller forskning på hamp-olje i Norge. Kreftlinjen viser videre til medisinsk/onkologisk behandling som blir gjennomført ved norske sykehus. Ha en fin dag videre du også. Du er velkommen til å kontakte oss igjen. Med vennlig hilsen Kreftlinjen." Ser dere ikke bilde her? Ligger en klar bunnlinje i alt dette som i alt annet, penger. Vis ikke det, hvorfor? Gi meg EN god grunn? Det er snakk om naturen her, ikke noe alternativ pille e.l. som andre lurer i kreftpasienter. Sorry vis jeg provisere, mener ikke noe vondt i dette, men vil bare ha forståelse i hvorfor noen ting blir bare skyvet bort og ikke snakket om e.l. Rekker ikke å skrive mer nå, men bare se dokumentaren, hør historiene, filmen er gratis, ingen som prøver å tjene penger på noe, det burde være et klart signal. Det er bare hjelp, ingenting annet. Det tar deg 58min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå