Maxi Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Om man har urinveisinfeksjon, må det være vondt da? Jeg har aldri hatt det, så jeg vet ikke... I november/desember var jeg i tunisia, og rett etter jeg kom hjem så fløy jeg på do hele tiden, føltes liksom som om blæra aldri ble tømt. Jeg våknet om natta av at jeg måtte på do, men når jeg kom tilbake til senga igjen så følte jeg at jeg igjen måtte på do. Og hver gang jeg gikk på do så var det ikke mye som kom heller, til tross for at jeg holdt på å tisse på meg. I slutten av desember var jeg også i tunisia, og jeg kom hjem for ca fire uker siden, og denne uka har jeg hatt det på samme måten. Første gangen så varte det i 2 dager, denne gangen varte det i 3-4 dager, det gikk over for et par dager siden. Forøvrig så har jeg hatt veldig løs mage etter begge disse turene, hadde ingen problemer med det mens jeg var der nede, men fikk det etter jeg kom hjem, denne gangen varte det lenger enn første. Denne gangen tok jeg også idoform for at det skulle bli bedre. Vet ikke om dette har noe med saken å gjøre, men.... Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Jeg har jo ikke vondt noe sted.. Ei venninne mente at det kanskje kunne ha noe med tunisiaturene å gjøre for hun har pleid å få UVI hver gang etter hun har vært i Tyrkia... Og om det er det, kan jeg ta noen forholdsregler for å unngå det neste gang? Jeg reiser nemlig nedover igjen i Mars.
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Om man har urinveisinfeksjon, må det være vondt da? Jeg har aldri hatt det, så jeg vet ikke... I november/desember var jeg i tunisia, og rett etter jeg kom hjem så fløy jeg på do hele tiden, føltes liksom som om blæra aldri ble tømt. Jeg våknet om natta av at jeg måtte på do, men når jeg kom tilbake til senga igjen så følte jeg at jeg igjen måtte på do. Og hver gang jeg gikk på do så var det ikke mye som kom heller, til tross for at jeg holdt på å tisse på meg. I slutten av desember var jeg også i tunisia, og jeg kom hjem for ca fire uker siden, og denne uka har jeg hatt det på samme måten. Første gangen så varte det i 2 dager, denne gangen varte det i 3-4 dager, det gikk over for et par dager siden. Forøvrig så har jeg hatt veldig løs mage etter begge disse turene, hadde ingen problemer med det mens jeg var der nede, men fikk det etter jeg kom hjem, denne gangen varte det lenger enn første. Denne gangen tok jeg også idoform for at det skulle bli bedre. Vet ikke om dette har noe med saken å gjøre, men.... Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Jeg har jo ikke vondt noe sted.. Ei venninne mente at det kanskje kunne ha noe med tunisiaturene å gjøre for hun har pleid å få UVI hver gang etter hun har vært i Tyrkia... Og om det er det, kan jeg ta noen forholdsregler for å unngå det neste gang? Jeg reiser nemlig nedover igjen i Mars. Man kan ha UVI uten å ha vondt ja, det har jeg hatt flere ganger. Bakteriene trives ikke i surt miljø, appelsinjuice osv er bra. Men ikke så bra for tennene da... Tranebær skal også være bra, enten i form av saft eller kapsler.
Maxi Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 Da er det jo fint at jeg drikker masse appelsinjuice da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå