*Enigma* Skrevet 2. januar 2011 #721 Skrevet 2. januar 2011 Når jeg bruker manualer, som i skråbenk, flyes, enhåndsroing osv. er det pr. manual jeg logger, sånn som du gjør. Ser du hadde en bra økt i dag, godt å starte det nye året med en skikkelig godfølelse etter økta!
Pasjonsblomst Skrevet 2. januar 2011 #722 Skrevet 2. januar 2011 Jeg logger også vekta per manual, samme som deg! Knallbra økt! Synd at man mister styrken fort.. Men det er bare å stå på, ikke lenge før du løfter litt tyngre Ja, jeg vet.. døgna er ikke lange nok for trening. Glad jeg her helgene å kjøre litt tungt på! vurderer å splitte mer for å presse mer inn i uka og ha færre hvilkedager.. men..
yoga Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #723 Skrevet 2. januar 2011 Takk, da fortsetter jeg å logge slik jeg pleier. Denne økta ga meg en skikkelig godfølelse, ja. Gleder meg allerede til morgendagens kardioøkt. Til uke setter jeg nesa mot en ny eksamensperiode, men faglesing + masse trening = ikke alltid sant. Men jeg skal lage en plan, det gikk bra i fjor, så da skal jeg få det til denne gangen óg. Nå: fiskemiddag, deretter sofaen, meg og en god bok.
Ripsy Skrevet 3. januar 2011 #724 Skrevet 3. januar 2011 Godt nytt treningsår Yoga Styrken kommer nok fort tilbake skal du se!
yoga Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #725 Skrevet 3. januar 2011 Takk Ripsy! --- Dagens økt: 45 min. på tredemølla i rolig langkjøring. Gj. puls: 156 (72%), max puls: 169 (78%) + Rygghev rett og til høyre/venstre i supersett. Rett: 5 kg, 10 reps i 3 sett, h/v: 10 reps i 3 sett og Planken pluss en annen coreøvelse i slynge for magen. Jeg blir litt fascinert over den enorme iveren som folk viser på treningssentre nå rett over nyttår. Spesielt er jeg fascinert over de kvinnene, som en kan se ikke trener så mye til vanlig, som nesten jogger seg til døde på tredemølla. Jepp, fascinerende! Idag har jeg vært flittig student, mer flittig enn planen tilsa i utgangspunktet. Og for det klapper jeg meg selv litt ekstra på skulderen. Resten av kvelden blir nå bare kos og ro. Imorgen er dagen ganske full, så enten blir det spinning med ei venninne på kvelden eller treningsfri. Ha en fin kveld, herlige treningsjenter!
Frøken Smilla Skrevet 3. januar 2011 #726 Skrevet 3. januar 2011 Jeg blir litt fascinert over den enorme iveren som folk viser på treningssentre nå rett over nyttår. Spesielt er jeg fascinert over de kvinnene, som en kan se ikke trener så mye til vanlig, som nesten jogger seg til døde på tredemølla. Jepp, fascinerende! Hoho, jeg har tenkt nøyaktig det samme!
*Enigma* Skrevet 3. januar 2011 #727 Skrevet 3. januar 2011 Hehehe, fascinerende fenomen det der, ja. Jeg har heldigvis enda til gode å se panikktrenende mennesker på treningssentrene, men i dag var jo i grunnen første dagen sånt er aktuelt for de fleste. Blir sikkert mange av dem framover.
yoga Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #728 Skrevet 3. januar 2011 Ja, jeg "frykter" også at det blir en del av dem et par uker til halvannen måned fremover, til det igjen dabber av og det igjen er oss "gode-gamle" der. Jeg liker best det sistnevnte jeg..
*Enigma* Skrevet 3. januar 2011 #729 Skrevet 3. januar 2011 Ja, jeg "frykter" også at det blir en del av dem et par uker til halvannen måned fremover, til det igjen dabber av og det igjen er oss "gode-gamle" der. Jeg liker best det sistnevnte jeg.. Det er du ikke aleine om, yoga. Synes alle disse som invaderer treningssentrene noen få uker i året er irriterende. Hva får dem til å tro at i år så vil de komme i bikiniform på 3 uker, til tross for at det aldri har gått før, eller få av ribbeflesket i løpet av første uka i januar? :klø: *slem*
yoga Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #730 Skrevet 3. januar 2011 Hm, kanskje jeg skal fortelle disse håperfulle og panikktrenede kvinner og menn den lille sannheten neste gang jeg er der..? Lurer på hvor lang tid det hadde tatt før jeg hadde bltt jaga bort da..
yoga Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #731 Skrevet 5. januar 2011 Etter en produktiv dag med mange timer med oppgaveskriving fikk jeg meg en herlig hard (og velfortjent) treningsøkt. Dagens økt: -Sykling 20 min i sone 1. (alle monner drar, sant? :gjeiper:) -1 time med corebar. Makspuls 192, gj. puls 174 (80%) Jeg liker godt corebar-timene. De er harde og effektive uten for mye hopp og sprett og tjohei. Det er flere måneder siden forrige corebar-time, så jeg har en følelse av at jeg kommer til å bli kjempe støl. Imorgen er det mer oppgaveskriving og deretter Spinning med ei venninne som står på planen. Kanskje jeg trener litt styrke etter spinninga også- jeg må se an både tid og stølhet først. Snart her i gården, jeg skal bare først....
*Enigma* Skrevet 5. januar 2011 #732 Skrevet 5. januar 2011 Høres ut som en deilig treningsøkt. Godt å belønne seg selv med noe sånt når man har vært flink!
Pasjonsblomst Skrevet 6. januar 2011 #733 Skrevet 6. januar 2011 nå hvordan er formen idag? Spent på om du er like mørbanka som jeg var? irriterende at nye bevegelser skal gjøre såååå vondt. Er det vi som er for ivrige første gangen eller?
Ripsy Skrevet 6. januar 2011 #734 Skrevet 6. januar 2011 nå hvordan er formen idag? Spent på om du er like mørbanka som jeg var? irriterende at nye bevegelser skal gjøre såååå vondt. Er det vi som er for ivrige første gangen eller? Vondt - men litt deilig óg?
yoga Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #735 Skrevet 6. januar 2011 Formen idag er foreløpig ok, jeg er fryktelig trøtt og sliten i musklene, men foreløpig ikke støl. Men dag nr. to er somregel verst, så stølheten kommer nok snikende etterhvert. Man leker ikke trening, vet du, og da blir man kjapt litt ekstra ivrig. Hva synes du om corebar-timene? Jeg liker dem kjempegodt, det er bare så synd det ikke er flere av dem på senteret. Ha en flott dag!
yoga Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #736 Skrevet 6. januar 2011 Stølheten holder seg fortsatt borte, noe som er både uventet og positivt. Hun jeg skulle på spinning med rakk ikke timen derfor ble det én time med MRL istedet etter litt "småpusling" på hver vår tredemølle først. Åh, som jeg elsker å trene! :rødme: Tidligere idag måtte jeg fint komme meg ut og måke, og det tok ca. 50 min å få måkt det jeg trengte, deriblant bilen som hadde forsvunnet under nesten én meter brøytekant. Og det er ingen tvil om at jeg også kan anse det som en treningsøkt- jeg var bra svett da jeg kom inn igjen. Alt i alt en god og produktiv fag- og treningsdag! Imorgen blir det treningsfri, og vi skal bort på lørdag, og jeg vet ikke om jeg får presset inn en treningsøkt da, men på søndag skal jeg prøve å få til en kardio- og styrkeøkt.
Pasjonsblomst Skrevet 6. januar 2011 #738 Skrevet 6. januar 2011 50 min måking??? wow... og heldige deg som slapp unna stølhetsmareritt etter corebar.. nesten så jeg ikke får lyst å gå igjen... litt pinglete, ja jeg vet. men kjempekjekke timer ja, liker de godt!
yoga Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #739 Skrevet 6. januar 2011 Ja, 5o min. Det kom uhorvelig store mengder her på litt over et døgn, og jeg var litt treg til å komme meg ut for å gjøre jobben noe som resulterte i mer jobb og høyere brøytekanter for meg og armmusklene mine.. :gjeiper: Dess flere timer man går på, dess mindre støl blir man og man vil også lære programmet bedre etterhvert. Så; ingen unnskyldning for ikke å gå neste gang. Sov godt!
madam_mim Skrevet 8. januar 2011 #740 Skrevet 8. januar 2011 Måking er gull! Eg er litt glømsk, så eg må spør: er det noe spesielt løp du trener til no? God helg!
Fremhevede innlegg