Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rødvin :rødme: DET er lenge siden- tipper det smakte godt!

Alltid fasinerende å se hvor mye enkelte virkelig kan svette! :regn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødvinen smaker himmelsk nå! Nå savner jeg bare den mørke sjokoladen. Eller nei; jeg har alt jeg trenger ved min side nå; Rødvin, en god stol, stearinlys, noe spennende på tv, pc`en på fanget og min kjære er der han pleier. :rødme:

Skrevet

Jeg hadde planer om å trene i dag, men sånn gikk det ikke. Først var jeg en tur i byen for å handle inn litt forskjellig, og deretter har jeg vært helt "av" i kroppen. Jeg sovna til og med i stolen under lagrenn på tv`en og det likner ikke meg. :sukk: Vips så var senteret stengt, og dermed tror jeg jeg blir i denne stolen noen timer til...

I morgen får vi besøk så jeg vet ikke om jeg rekker noen økter da.. Huff og huff! :sukk:

Skrevet

Dagens økt: 45 min. med Spinn Intervall.

Jeg liker den timen så veldig godt! :nigo: Det er definitivt den beste spinningstimen senteret har å by på. Dessverre er det bare tilbud om den en gang i uka, men jeg skal prøve å få den fast inn på timeplanen min.

Denne uka ser ut til å bli litt hektisk, så er redd for at jeg ikke for til all verden av treninger, men jeg får være fornøyd med det jeg får til. Jeg har ihvertfall fått en god treningsstart på uka. :)

Skrevet

Bra start på uken, yoga! :tommelsmil:

Helt enig, Spinn Intervall er gøy! Kjipt at det kun er 1 gang i uken da. Hos oss heter det PulsSpinn og er flere ganger daglig :hoppe:

Skrevet

Flere ganger daglig..? Jeg vil også ha det tlbudet.. :fnise: Det er vel begrensa hva en kan forvente i en så liten by som dette.. :/

Skrevet

var også på en spinningtime intervall, og etter den kom jeg i så sykt god form at intervalltreningen på mølla måtte intensiveres.. så ja, det funker!! Knallbra time, har den noe sjeldent hos oss også.. nedtur!

Skrevet

Ikke bare har jeg dårlig tid denne uken, men jeg har itillegg blitt i dårlig form...igjen.. En ting er at jeg har mensen og er energifattig av den grunn, men jeg satt på forelesning i stad og følte meg både svimmel og uvel.. :snurt: Så nå har jeg krabba under teppet, og har store planer om å bli her resten av kvelden. Det er nesten sånn at jeg hører at kroppen min skriker etter hvile og mat, og hvem er jeg da til å nekte den det... :sjenert:

Skrevet

flink du er som lytter til kroppen din! ;) Ikke alle som er så fornuftige.. det funker jo ikke å trene en kropp helt pumpa.

masse god bedring, håper litt hvile gjør godt!! ;)

Skrevet

:vinke:

Innom for en liten oppdatering. Spinning interval er supert ja :tommelopp:

Håper du føler deg bedre i dag :klem: Synes forøvrig det hørtes ut som om forrige torsdag var fantastisk - håper kvelden i dag blir like bra!

Skrevet

flink du er som lytter til kroppen din! ;) Ikke alle som er så fornuftige.. det funker jo ikke å trene en kropp helt pumpa.

masse god bedring, håper litt hvile gjør godt!! ;)

Takk! :) Jeg vet hvor utrolig viktig det er å lytte til kroppen sin, men det er nesten sånn at jeg får dårlig samvittighet når jeg gjør det. For jeg kunne sikkert ha pressa meg Litt ekstra slik at jeg fikk trent og gjort ditten og datten... Men det sier vel mer om det samfunnet vi lever i enn det sier om meg, tror jeg..

Håper formen er bedre i dag! :)

Takk! Formen er noe bedre i dag, men definitivt ikke på topp. Men idag må jeg skrive ferdig en oppgave, og jeg må i et møte utenbys, så jeg får prøve å overse den litt labre formen så godt jeg kan..

:sukk:

:vinke:

Innom for en liten oppdatering. Spinning interval er supert ja :tommelopp:

Håper du føler deg bedre i dag :klem: Synes forøvrig det hørtes ut som om forrige torsdag var fantastisk - håper kvelden i dag blir like bra!

Så trivelig å se deg her inne. :)

Forrige torsdag var himmelsk, ingen tvil. Men det er heller ikke så aller verst å være i litt dårlig form når jeg har en kjæreste som er så fantastisk. Han er så fornøyd når jeg først klarer å hvile, det er mest sannsynlig ikke hverdagskost for han ;), at han svinser og svanser rundt meg for at jeg skal ha det bra. Han gikk til og med avgårde på butikken for å kjøpe snop til meg.. :rødme:

Skrevet

Håper det ikke er noe langvarig! Så kjipt å hangle sånn før jul :klem: God bedring!

Skrevet

Takk jenter! :)

Snop er alfa omega!

Jeg skal snart ned å ta en haug med vaksiner, og hvis kroppen responderer ok på det hiver jeg meg nok på en spinningstime i kveld. Gleder meg litt.. Ikke til vaksiner altså, men trening. :gjeiper:

Skrevet

håper du overlevde alle vaksinene... grøss :sukk:

God helg!!!

Skrevet

Jeg tok med meg min arm og nakke som har blitt aue etter vaksinene og kom meg avgårde på o`herlige én time spinning. Kanksje jeg er så heldig å få til 3 økter denne uken.

Jeg husker den tiden da tre treningsøkter i uken nesten føltes uoverkommelig fordi det var så mye trening. Det var tider det! :fnise: Og nå er tre treninger i uken mer eller mindre det absolutt minimum.. Snodig fenomen!

Nå: taco og film! Jeg elsker fredagskvelden! :hjerte:

Skrevet

Dagens økt:

37 min. løping på tredmølla. Gjennomsnittspuls: 175, max: altfor høy.

På denne økta dreit jeg litt i pulsen og løp på feelingen noe som resulterte i at jeg fant en ny makspuls. Hold dere fast: 218!! :sjokkert: Jeg trodde nesten ikke mine egen øyne etter endt økt!

Det er noen uker siden jeg har løpt, men å komme så høyt i puls er jo nesten litt latterlig..

Dagen i dag: julekakebaking, håndball på tv, juletrehandling og masse Greys Anatomy episoder på pc`en. I love it! :rødme:

Skrevet

auuu 218 høres veldig smertefullt ut... ! kom du opp i denne pulsen under treningen, er det sånt og forstå?

Skrevet

Ja, jeg kom opp i 218 på trening. Da hadde jeg neimen ikke mye å gå på og jeg ble etter en liten stund både svimmel og uvel.. Det var rett og slett smertefullt, ja..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...