yoga Skrevet 8. november 2010 Forfatter #581 Skrevet 8. november 2010 Dagens økt: 1 time MRL. Jeg får virkelig kjørt meg på de timene. Som skrevet om forrige time er jeg ikke vant til den type intensitet, og siden jeg heller ikke eier koordinasjon så får jeg virkelig skrudd opp min egen flauhetsprosent på oppvarminga. Det er helt fascinerende hvordan såpass lette manualer med mange reps virkelig får musklene til å svi, og i tillegg så blir jeg sprutrød i ansiktet og svetten bokstavelig talt drypper. Phu.. Jeg vil tro at jeg er den som ser dårligst trent ut der..kanskje.. Men moro er det lell! I morgen tar jeg i utgangspunktet en treningsfri dag siden jeg skal være endel på farten og det blir en lenger dag enn vanlig, men det er en spinningstime kl. 18 som frister litt.. Tas opp til ny vurdering i morgen.
Pasjonsblomst Skrevet 8. november 2010 #582 Skrevet 8. november 2010 litt lenge siden jeg har vært på sånn time.. men husker at det brant veldig med de små vektene ja.. går så kjapt, og så mange ulike øvelser. musklene får kjørt seg fra alle kanter. Og det gjør jo ingenting om man ser dårlig trent ut.. hehe. Du er sikkert mer erfaren og sterkere enn mange der inne du. og bedre skal det bli!
yoga Skrevet 8. november 2010 Forfatter #583 Skrevet 8. november 2010 Jeg lurer på en ting: Jeg vet jo at en MRL-time ikke på noen måte kan sammenliknes med en real styrkeøkt, men hvor bra trening er det egentlig? Kan man feks bli godt trent ved å bare følge slike timer en 4-6 ganger i uka, eller blir det bare å romstere litt på "styrke- og kondis overflaten"? (ikke det at jeg har noen planer om og bare følge slike timer, er bare nysgjerrig. )
Pasjonsblomst Skrevet 9. november 2010 #584 Skrevet 9. november 2010 har ikke peiling... Det kommer kanskje an på utgangspunktet? Kanskje ikke det pefekte for en som vil ta av 30 kg? Eller kanskje perfekt? kasnkje det heller er den allerede slanke, veltrente som sliter, dvs at personen kun klarer å vedlikeholde kondisen/styrken, uten å bli i bedre form...??
yoga Skrevet 9. november 2010 Forfatter #585 Skrevet 9. november 2010 Nei, jeg har ikke peiling jeg heller.. Jeg får leve i den troen at alle monner drar, og at jeg tilslutt ender opp som supersterk, rask og fit uansett..
yoga Skrevet 10. november 2010 Forfatter #586 Skrevet 10. november 2010 Det snør ordentlig her i dag; nydelig!
Gjest -Sarah- Skrevet 10. november 2010 #587 Skrevet 10. november 2010 Ja det er så vakkert med hvite gater De har begynt å pynte trærne i byen med julelys, nydelig
Kónguló Skrevet 10. november 2010 #588 Skrevet 10. november 2010 Jeg savner snø allerede jeg.. Småkjipt når det ikke blir skikkelig hvit jul!
yoga Skrevet 10. november 2010 Forfatter #589 Skrevet 10. november 2010 Veldig vakkert med hvite gater, lunt og rolig, men julelys synes jeg dóg var litt tidlig. Skjønner godt at du savner snø K. Hadde verken følt det var vinter eller jul uten snøen.
yoga Skrevet 10. november 2010 Forfatter #590 Skrevet 10. november 2010 Jeg hadde store planer om å ha en ny økt i dag, men jeg lot det passere uten trening siden sofaen og teppet frista mye mer. Har første dag av menstruasjon, og da har jeg ikke mye energi til overs å rutte med, dessverre. Håper på og enten ta en MRL-time eller 4x4 intervall i morgen formiddag.
Pasjonsblomst Skrevet 10. november 2010 #591 Skrevet 10. november 2010 svært forståelig.. av og til må man bare kaste inn håndkle lett trening i morgen kanskje, gå en tur? Det føles ganske greit når man er i gang.. (ikke første dagen!)
yoga Skrevet 10. november 2010 Forfatter #592 Skrevet 10. november 2010 Ja, kanskje en lett økt hadde vært like lurt... Skal kjenne litt på det i morgen tidlig, men en tur ute eller 1 times rolig langkjøring på sykkelen er også gode alternativ.
yoga Skrevet 11. november 2010 Forfatter #593 Skrevet 11. november 2010 (endret) Ingen trening i dag heller. Skal avgårde i kveld, og må ordne endel før den tid, og med fag som skal leses og lite energioverskudd så valgte jeg og bortprioritere treningen.. Phu.. Håper energien er raskt tilbake for jeg vil jo egentlig trene! Jeg må virkelig ta noen ekstra runder med meg selv for forsikre meg selv om at det er helt greit å nedprioritere trening når kroppen trenger å bruke energien på andre ting. Når kroppen min ytrer ønske om at den trenger å slappe av, er det bare lurt og bra av meg å gjøre det den forteller meg, og da ikke sysle bort den lille energien som er på trening. Jeg skal jo ha denne kroppen lenge lenge.. Ikveld skal jeg være i lag med herlige mennesker på bursdag og spise kake. Gleder meg! Endret 11. november 2010 av yoga
Kónguló Skrevet 11. november 2010 #594 Skrevet 11. november 2010 Jeg har det som deg, selv om kroppen sier ifra at den vil hvile, så er det tungt for hodet å bare kutte trening. Men det er jo absolutt best, og jeg syns vi er flinke som hører på kroppen selv om vi vil på trening! Kos deg i bursdagsfeiring!
yoga Skrevet 11. november 2010 Forfatter #595 Skrevet 11. november 2010 Takk, i will! Jeg er sikker på at vi tjener på å høre på kroppen vår i det lange løp.
Frøken Smilla Skrevet 11. november 2010 #597 Skrevet 11. november 2010 Jeg kjenner igjen følelsen av å måtte gå noen runder med seg selv for å "godta" at man prioritere bort trening fordi kroppen trenger litt hvile. Men jeg tror det er sunt å lytte til kroppen på det området innimellom Var det hyggelig selskap og god kake?
yoga Skrevet 12. november 2010 Forfatter #598 Skrevet 12. november 2010 Det var veldig hyggelig selskap og kake! Jeg føler meg alltid så "levende" når jeg er sammen med så herlige mennesker som jeg virkelig bryr meg om, det gir meg så mye. I dag er jeg back in business mtp energi og liknende, så nå blir det først faglesing på skolen og deretter tar jeg en 4x4 økt. Gleder meg!!
yoga Skrevet 12. november 2010 Forfatter #599 Skrevet 12. november 2010 (endret) Dagens økt: 1) Jogging/Løping Varighet: 38 min Treningstype: Intervall (4x4) Distanse: 4180.00 Meter Puls (mi / gj / mx): 0.0 / 160.0 / 187.0 Dette var en ordentlig god økt! Jeg har hatt en god progresjon siden forrige 4x4 økt, noe jeg er superfornøyd med. Min kjære spurte meg i går om jeg kunne tenke meg en styrkeøkt i morgen ilag med han, og det kan jeg jo ikke si nei til.. Så da blir det styrke imorgen, og jeg tenkte jeg skulle prøve meg på benken igjen også, nå som han kan spotte meg. *spent* I kveld blir det taco- og tv-kos. Åh, som jeg elsker fredager! :rødme: Endret 12. november 2010 av yoga
Gjest -Sarah- Skrevet 12. november 2010 #600 Skrevet 12. november 2010 Bra intervalløkt! Har du fått sjekket hva makspulsen din er? Høres koselig ut med styrkeøkt sammen Kos dere masse i kveld med taco og fredags-tv
Fremhevede innlegg