yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #561 Skrevet 7. november 2010 Det ble verken løping eller baking i går.. Da jeg var ferdig med lesinga mi, ble resten av kvelden litt "brokete" av denne merkelige formen. Utover kvelden fikk jeg en veldig hodepine og kvalme, så det ble en tidlig kveld. Formen er fortsatt veldig rar, men jeg skal prøve å overse det litt, og fortsette som vanlig i dag. Nå har jeg først en avtale med bøkene igjen, og deretter skal jeg mest sannsynlig løpe min første 10 km. *spent* Og om ikke det var nok så spurte min kjære samboer meg i går om vi skulle ta en løpetur i dag. Jeg holdt på og dette av stolen!! Skal se at det var min frivillige tvang på han her om dagen som gjorde susen. Jeg krysser fingrene for at jeg ikke trenger gåpauser på 10 km`ern etterpå!
up! Skrevet 7. november 2010 #562 Skrevet 7. november 2010 Så spennende! Si fra da! Kjipt at du føler deg dårlig da Sikker på at du ikke baker en baby inni der?
yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #564 Skrevet 7. november 2010 Takk takk! Jeg skal holde dere oppdatert! BABY??? Oh my god; ANGST! Nei, jeg håper da ikke det. I dag er siste dag med ringen før en uke fri, så da finner jeg det i såfall ut om noen dager... Men; nei, baker nok ingen baby enda, nei...
madam_mim Skrevet 7. november 2010 #565 Skrevet 7. november 2010 Hahaha, eg tenkte det samme Håper du føler deg bedre snart!
yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #566 Skrevet 7. november 2010 Here we go! Regner med å bruke ca. 1 t 30 min.
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2010 #567 Skrevet 7. november 2010 10 km... sounds good!! Sikker på du klarer det kjempebra. for sambo som har fått ny giv...
yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #568 Skrevet 7. november 2010 Yes I did it! Oh`lala så fornøyd jeg er nå! 1) Jogging/Løping Varighet: 1 t 17 min 17.0 s Treningstype: Langkjøring Distanse: 10180.00 Meter Puls (mi / gj / mx): 0.0 / 181.0 / 187.0 Jeg hadde som mål å klare det på halvannen time, så jeg er kjempehappy for 1 t og 17 min! Samboer begynte å få beinhinnebetennelses-liknende smerter etter 3 km, og da ga han seg. Noe som gjorde at jeg tok drikkebeltet (les: ekstra vekt) og løp resten av runden alene uten musikk på ørene, noe som var veldig uvant! Målet er å komme meg under 1 time innen mai-2011, men har ingen anelse på hvordan jeg skal trene for å klare det.. Nå løper jeg i 8 km/t, og jeg må altså øke tempo med 2 km/t, og oppe i hodet mitt er det endel fortere og mye tyngre.. Råd og tips mottas med takk. Men igjen: jeg er veldig veldig fornøyd med min første løpemil!
Kónguló Skrevet 7. november 2010 #569 Skrevet 7. november 2010 Gratulerer, så moro! Du får ekstra poeng fra meg for å ha løpt uten musikk, det er drepen
yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #570 Skrevet 7. november 2010 Takk, K! Jeg klapper meg selv litt ekstra på skulderen nå, ja. Uten tvil, veldig kjedelig uten musikk, ja! For det første er det mye lettere å tenke masse når man ikke har musikk å høre på, og for det andre er det temmelig kjipt å høre seg selv puste og pese på noen strekninger.
Kónguló Skrevet 7. november 2010 #571 Skrevet 7. november 2010 Ja det er nettopp pusting og pesing som er demotiverende for meg Pluss at jeg begynner å kjede meg skikkelig
Gjest -Sarah- Skrevet 7. november 2010 #572 Skrevet 7. november 2010 Gratulerer! Helt fantastisk, yoga! Herre min hatt. Uten musikk! All ære for det. Du klarer helt sikkert å nå målet ditt i 2011 Nå vil jeg også løpe en mil!
yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #573 Skrevet 7. november 2010 Åh, takk Sarah! Jeg blir så glad og ydmyk over tilbakemeldingene fra dere jentene her inne!
madam_mim Skrevet 7. november 2010 #574 Skrevet 7. november 2010 YAY for Yoga! Du kan jo prøva å intervalløpa? Gå/løpa saakte et minutt, for så å løpa raskare i fem minutt? Då eg testa det på ti kilometer sprang eg på 1 time og 6 min, men kunne lett ha løpt raskare, det gjorde ting uendelig mye lettare synst eg.
yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #576 Skrevet 7. november 2010 Takk for innspill, madam_mim! Jeg kjører somregel én 4x4-intervalløkt i løpet av uka, men det gjør jeg på tredemølla. Men å løpe intervaller, som du skriver, på samme runden som jeg løp i dag var jammen en god idé. Skal prøve å få gjort det før det blir for glatt på veien.
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2010 #577 Skrevet 7. november 2010 knallbra Yoga, dette høres ut som en flott, ny erfaring.. Du får prøve trening som presser voldsomt fremover, bakketrening, spurting? har egentlig ikke peiling...
yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #578 Skrevet 7. november 2010 (endret) Takk Aurelia. Ja, dette var en ny og viktig erfaring for meg, og ikke minst har det gitt en god mestringsfølelse! Det er så moro å erfare hvor mye en kan klare å presse kroppen sin ved hjelp av trening. Det er ikke mange månedene sine jeg ikke engang klarte å løpe 4 km. i ett og da med stans underveis. Endret 7. november 2010 av yoga
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2010 #579 Skrevet 7. november 2010 :heiajente: :heiajente: er der jeg er nå omtrent, takk for at du bringer håp og muligheter inn i verden.. :gjeiper:
yoga Skrevet 7. november 2010 Forfatter #580 Skrevet 7. november 2010 Godt å kunne være til hjelp! :gjeiper: *verden hadde ikke vært det samme uten trening*
Fremhevede innlegg