Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Moahaha; jeg har fått lurt med min kjære på løpetur nå etterpå. Skal ærlig innrømme at jeg måtte spille litt på hans dårlige samvittighets-nerve, men jeg tror han bare har godt av det. ;)

Så nå blir det straks løping! :trene: Jippi!

Endret av yoga
Videoannonse
Annonse
Skrevet

god tur! din kjære har sikkert kjempegodt av en tur han også ;) og sikkert litt kjekt å løpe sammen... :yvonne:

Gjest -Sarah-
Skrevet

Jeg har bare vært på spinning 3 ganger, så kan ikke si noe om det blir bedre. Men jeg kjenner faktisk ikke så mye i stjerten jeg :klø:

På intervall-timene så står vi jo å sykler i dragene, så blir lite sitting ;)

Høres digg ut med joggetur i høstmørket! Koselig å ha noen å løpe med :)

Skrevet

Dagens økt:

1) Jogging/Løping

Varighet: 49 min 14.0 s

Distanse: 6500.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): 0.0 / 179.0 / 188.0

Dette ble en ordentlig god runde i moderat tempo. Det var veldig hyggelig å løpe sammen med sambo, og veldig konstruktivt med tanke på at han kunne gi meg noen gode tilbakemeldinger og tips angående løpeteknikk, skrittlengde osv. :)

Snart House` tid! :danse: Jeg digger House!!

Skrevet

sorry cant help you.. er helt nybegynner selv..

Og merker jeg blir litt "lei meg" for at jeg løper 5,5 på lengre tid enn du løper 6,5... grrr....

(men skal slutte og sammenligne, er jo bare teit)

Er det ikke litt skummelt å løpe i mørket?

Skrevet

Ja, sammenlikning er bare dumt, skaper somregel kun kjipe følelser! Men det skal sies; det er ikke lenge siden jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle noensinne klare å løpe "så langt". Treningen har gjort susen, men Ting Tar Tid. (de tre berykta t`ene) :)

Nei, jeg synes ikke det er så skummelt å løpe i mørket egentlig. Det hjelper jo betraktelig med selskap, ellers er det både gatelys og hus med mennesker på alle kanter, så skulle noe skje er det alltid noen som får det med seg..

Skrevet

Det kan se ut som om jeg beveger meg mer og mer bort fra styrketrening og over til mer saltrening og kardiotrening. Selv om det kribler litt når jeg leser deres innlegg om ulike styrkeøkter, kjennes det både riktig og motiverende å trene slik jeg gjør nå. Jeg trener jo ikke mot et spesielt mål, bortsett fra til ulike løp en gang i fremtiden, så variasjon er vel bare positivt...?

I kveld er det MRL-time (mage rumpe lår) som står på programmet. Det ble en lenger dag på skolen enn jeg regna med i utgangspunktet så det skal bli godt å få svetta litt igjen. (for det er jo så lenge siden sist gang. :fnise: )

Skrevet

Variasjon er sunt tror jeg! Det holder ofte bedre på motivasjonen også, hvertfall etter min erfaring.. :) Og så morsomt med en joggetur med kjæresten, det er så koslig med selskap innimellom!

Skrevet

Ja, jeg tror også variasjon er sunt. Og det er nok lystbetont trening en får best resultat og progresjon av i lengden. :)

Å løpe med kjæresten er veldig trivelig. I går følte han nok at han løp litt under "frivillig-tvang", og hadde dermed bestemt seg på forhånd at han skulle synes det var litt kjipt. Men det lyste av han underveis at han satt pris på det, og han hadde nok stor glede av det etterpå. (selv om han ikke ville innrømme det ;) ) (det er jammen godt vi ikke er et sta og til tider masete par. :ler: )

Skrevet

Nå er MRL-timen vel overstått, og jeg er overrasket over hvor sliten jeg faktisk ble. Jeg er jo ikke vant med den intensiteten i treningen min;styrkeøvelser uten noe som helst pauser mellom. Timen bestod av litt mer enn kun MRL øvelser, med blant annet biceps, roøvelser, skuldre og triceps itillegg, og for min del er det bare positivt. Det var mange repitisjoner (12-20) på 4 sett, og flere av øvelsene svei skikkelig på slutten. Jeg er godt fornøyd og godt skjelven i muskulaturen. :nigo:

Nå gjøres det klart for noen timer med tv2, og imorgen blir det treningsfri. :goodbye:

Skrevet

Tv2? Hva går? Jeg prøvde å ta opp The Event på mandag, og gledet meg til å se den i dag, og så har jeg i steden tatt opp Norges rikeste :roll: For det har jeg jo VELDIG lyst til å se... :roll::ironi: :sint:

Høres ut som treningsfri er vel fortjent i morgen ja :jepp: Koselig å løpe med kjæresten da. Føler du at du fortsatt får like bra utbytte, eller blir du distrahert? :)

Skrevet

På tv2 begynner snart Dag (veldig morsomt! :nigo: ) og deretter Torsdagkveld fra Nydalen.

Jeg får veldig godt utbytte av å løpe med han! Det er både hyggelig og konstruktivt. Han fikk både satt opp tempoet mitt litt slik at jeg fikk erfare at jeg ikke sprakk selv om det gikk noe kjappere på siste halvdelen, og han fikk gitt meg noen tips om hva jeg kan trene på ang. løpeteknikk. Og de tipsene tar jeg med meg til neste løpetur, slik at jeg kan ha fokus på det da. :) (han har trent myye tidligere, så han vet godt hva han snakker om, noe som er gull verdt for meg)

Skrevet

Løpepartner er gull- spesielt om dei er litt kjappare enn deg, då får eg maks ut av treninga :)

Høres ut som du koser deg for tida- nyt det!

Skrevet

Takk, og her er enda et nytelseselemenet; jeg behøver ikke ha på vekkerklokken i morgen tidlig. Jeg blir nesten salig av å tenke på det! :danser:

Skrevet

I dag har jeg vært så slakk at jeg nesten blir flau. Det mest fornuftige jeg har gjort har vært å være på butikken og gjort ukas innkjøp av mat. Jeg droppa og lese fag allerede før jeg åpnet boka, og ellers har tiden primært gått med til å spille ps3. Huff huff! :filer:

Og denne trenden fortsetter nok ut kvelden. I kveld er det hjemmelaget pizza, sprite zero, potetgull og sjokkis som står for tur. Her i gården har fredagene nesten blitt hellige; det er blitt en kveld for kos og atter kos. :rødme:

I morgen er det igjen en kardioøkt som står for tur. Har ikke helt bestemt meg om det blir løpetur ute eller en rolig time på sykkelen på senteret. Det har blitt lite med rolige langkjøringer i det siste, så jeg bør kanskje prioritere det i morgen...

Skrevet

Åh det høres ut som en fin dag! Kos dere i kveld! :nigo:

Skrevet

digg med slappe dager også innimellom, det trenger du ikke bli flau over! Er det mer energi i deg idag?

heldige deg som får med deg sambo på løpetur og masse gode tips.. men egentlig kjenner jeg at jeg ikke vil løpe med min, er redd for press osv.. hehe,

Skrevet

Ja, det er veldig deilig med sånne slakke dager, så lenge det ikke blir for mange av dem på rad..

Energien er ganske tilbake der den pleier, jeg føler meg litt "rar" i hele kroppen uten at jeg klarer å sette fingeren på hvorfor jeg føler det sånn.. Har kommet inn i en god leserytme nå, så jeg skal prøve å få vært i den så lenge som mulig. Men har på følelsen av at det blir en kort joggetur ute etterpå. ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...