loxodonta Skrevet 1. november 2010 #521 Skrevet 1. november 2010 Når eg lagde julekalender til min kjære fylte eg posane med lappar som sa f. eks. : "I dag spanderer eg middag!" eller "Bli med på kino", trur til og med det stod "Øl i kjøleskapet!" på ein. Noen stod det bare klissete nusselige ting, for å ikkje blakka meg heilt... Åååååå, det hørtes ut som en koselig julekalender! "øl i kjøleskapet", for en slager! Ellers har jeg lite å tilføye... massasje kommer han sikkert til å like. Tar du en kroppsdel hver dag, går det plutselig noen dager, haha.
yoga Skrevet 1. november 2010 Forfatter #522 Skrevet 1. november 2010 Takk for gode tips! Foreløpig har jeg ført opp noen småting på lista mi: cd`er (de "billige" samle cd`ene på Free Record er geniale), minnepenn, flaxlodd, gavekort på kino i januar, lovehearts etc etc.. Skal nok ikke se bortifra at han også får et homemade gavekort på massasje eller liknende.. Jeg har fått ordnet sånn at julegavekalenderen kan være hos ei venninne frem til begynnelsen av desember, sånn at han ikke plutselig finner den her hjemme. Vil veldig gjerne klare å overraske han..
yoga Skrevet 2. november 2010 Forfatter #523 Skrevet 2. november 2010 Hm, det er noe rart med motivasjonen min. Jeg har lyst til å trene, men vil ikke trene ute i regnet og ikke styrke eller langkjøring på senteret. Kan godt spinne eller gå på pilates i kveld, men vil ikke gå alene, men har heller ingen naturlige treningspartnere. Hjelpes, tror motivasjonen min har blitt syk med en rar sykdom, ja. Håper det raskt går over!! I dag har jeg planer om å lese hjemme, men jeg er ikke veldig effektiv i dag, tror jeg... Wish me luck!
Kónguló Skrevet 2. november 2010 #524 Skrevet 2. november 2010 Lykke til Du får prøve å bruke KG-pauser ol. som belønning etter å ha lest/skrevet X-antall sider, det må jeg ellers så "må jeg bare" sjekke mine innlegg osv
yoga Skrevet 2. november 2010 Forfatter #525 Skrevet 2. november 2010 Takker og bukker! I dag er jeg veldig fán av 5 min lesing, 10 min pause-intervallene. *auch*
yoga Skrevet 2. november 2010 Forfatter #526 Skrevet 2. november 2010 I kveld blir det spinning for første gang på veeldig lenge! Jeg er så spent! Jeg har fått med meg en jeg studerer i lag med, og dermed fant jeg en treningsform for dagen som ligger innenfor min motivasjons trange rammer. Jeg krysser fingrene for at det blir en positiv opplevelse!
yoga Skrevet 2. november 2010 Forfatter #527 Skrevet 2. november 2010 (endret) Oi, så lite lesing det ble i dag. Nesten katastrofalt lite.. Jeg tror jeg kan like spinning! Bortsett fra at jeg hadde glemt hvor usigelig vondt man får et viss sted, og jeg synes det var litt lite motiverende musikk er det noe som definitivt frister til gjentagelse. Jeg ble langt ifra så sliten som jeg fryktet. Jeg ble faktisk såpass lite sliten at jeg nesten ikke føler jeg har trent "bra nok", men er spinningsøkt er en spinningsøkt! 1) Spinning Varighet: 45 min Puls (mi / gj / mx): 0.0 / 162.0 / 181.0 Endret 2. november 2010 av yoga
Pasjonsblomst Skrevet 2. november 2010 #528 Skrevet 2. november 2010 Høres faktisk litt deilig ut med spinning... Få opp varmen skikkelig i høstmørket, inne i en tett sal med masse svette kropper og dunkende musikk.... :gjeiper:
yoga Skrevet 2. november 2010 Forfatter #529 Skrevet 2. november 2010 *ler* :gjeiper: Det var faktisk ganske deilig skal jeg si deg. Anbefales! Ihvertfall er det deilig etterpå nå når jeg kan synke ned i sofaen med god samvittighet, og snart spise ett bedre måltid som min kjære står og lager til oss i dette sekund.
Pasjonsblomst Skrevet 2. november 2010 #530 Skrevet 2. november 2010 Yes, er veldig deilig etterpå! (dette er faktisk motiverende... jeg blir minnet på den gode følelsen. Og varm dusj og kosedress og så ned i sofaen litt... NICE!!) Kos deg med din kjære og med god mat.. du har virkelig fortjent det idag!
Gjest -Sarah- Skrevet 3. november 2010 #531 Skrevet 3. november 2010 Whiiiii, spinning! Er det intervall-timer du trener? Og så lurer jeg på hva det bedre måltidet du fikk i går var?
yoga Skrevet 3. november 2010 Forfatter #532 Skrevet 3. november 2010 Takk Aurelia! Dette var en vanlig 45 min. time, men senteret har tilbud om intervall-spinning, og jeg tror ikke det er lenge før jeg prøver meg på det. Btw: spinner du med sykkelshorts? Den bedre middagen var noe så lite spennende som fullkornsspaghetti, karbonadedeig, masse forskjellige grønnsaker og chili. Men veldig veldig godt var det!
Gjest -Sarah- Skrevet 3. november 2010 #533 Skrevet 3. november 2010 Ja du må prøve intervall! Det er stas Spinner i vanlig treningstights. Ser at noen har sykkelshorts, men jeg er ikke tøff nok til å begi meg ut på det
loxodonta Skrevet 3. november 2010 #534 Skrevet 3. november 2010 Høres faktisk litt deilig ut med spinning... Få opp varmen skikkelig i høstmørket, inne i en tett sal med masse svette kropper og dunkende musikk.... :gjeiper: Glemmer aldri det stedet hvor jeg spinnet før. Hvor det var så usigelig varmt en gang! Stappfullt, mange menn (vet ikke om det har så mye å si, haha). Og plutselig begynner det å dryppe, vann, ned på panna! Fra taket!! Føltes som vi satt inni en stor dusj alle sammen! Snakk om utlufting... For øvrig syns jeg det er litt fasinerende å kikke på gutta under spinning. Typisk med bomulls-t-skjorte, som blir helt kliss!
Pasjonsblomst Skrevet 3. november 2010 #535 Skrevet 3. november 2010 jeg spinner som regel i vanlige 3/4 dels stramme treningstights.. men når jeg sykler ute bruker jeg sykkelshorts med padding (sommer) eller lang paddet sykkelbukse (vinter)...
yoga Skrevet 3. november 2010 Forfatter #536 Skrevet 3. november 2010 Ja du må prøve intervall! Det er stas Spinner i vanlig treningstights. Ser at noen har sykkelshorts, men jeg er ikke tøff nok til å begi meg ut på det jeg spinner som regel i vanlige 3/4 dels stramme treningstights.. men når jeg sykler ute bruker jeg sykkelshorts med padding (sommer) eller lang paddet sykkelbukse (vinter)... Blir rompa mer herda etterhvert når en har fått vært på noen spinningstimer? *krysser fingrene* Ellers finnes det kanskje lange sykkeltights som kan være et alternativ? Glemmer aldri det stedet hvor jeg spinnet før. Hvor det var så usigelig varmt en gang! Stappfullt, mange menn (vet ikke om det har så mye å si, haha). Og plutselig begynner det å dryppe, vann, ned på panna! Fra taket!! Føltes som vi satt inni en stor dusj alle sammen! Snakk om utlufting... For øvrig syns jeg det er litt fasinerende å kikke på gutta under spinning. Typisk med bomulls-t-skjorte, som blir helt kliss! Oh my, da er det tett luft da! Kjente jeg nesten ble litt småkvalm ved tanken.. Jeg tenkte noe av det samme da jeg var på time nå; her var det mange svette menn. Noen kledde det litt bedre enn andre, det skal sies -hehe-
madam_mim Skrevet 3. november 2010 #537 Skrevet 3. november 2010 Det finst jo spinningbukser med litt polstring i rumpa, ser ut som du har på bleier under tightsen. Er nok flott dersom du kun trener spinning, men du føler deg ikkje så lur når du går opp i styrkerommet etterpå for å tøya/trena litt meir etterpå... Men ja: baken blir herda etter noen timar.
Pasjonsblomst Skrevet 3. november 2010 #538 Skrevet 3. november 2010 Baken blir herda med jevnlig trening.. etter hvert kjente jeg NOTHING, null problem liksom. Føler ikke behov for polstring før det er snakk om lengre tid, type 2 timer.. da kan man bli sår rett og slett i huden, og derfor godt med polstring. man rekker ikke bli sår på 45-60 min (men blir litt øm i musklene i starten ja!)
yoga Skrevet 3. november 2010 Forfatter #539 Skrevet 3. november 2010 Godt poeng madam_mim, det tenkte jeg ikke på! Knebøy/utfall blir nok plustelig litt mindre kult da, ja. Det er betryggende å høre at baken blir litt mer herda etterhvert. Da skal de pengene få lov til å være på kontoen litt lenger, og blir da ikke invistert i ny bukse...foreløpig.
loxodonta Skrevet 3. november 2010 #540 Skrevet 3. november 2010 Jeg bruker bare vanlig tights når jeg er på spinning. Ettersom jeg ofte går/sykkler til senteret, og da ofte går til/hjem i nettopp tightsen. Og stikker ofte en tur innom styrkeavdelingen også. Kanskje en sykkelbukse er det jeg ønsker meg til jul...? Jeg syns det funker greit med vanlig tights jeg. Sykkler man mye, jeg sykklet feks norge på langs, da brukte jeg sykkelbukse vel og merke Da sitter jo rumpa leeeenge på sykkelen. Ellers blir nok rumpa herdet etter noen spinningtimer! Viss ikke kan du jo vurdere sykkelbukse. Har en venninne som bare MÅ ha det.
Fremhevede innlegg