Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens økt:

1) Jogging/Løping

Varighet: 36 min.

Treningstype: Intervall 4x4

Puls (mi / gj / mx): 0.0 / 171.0 / 189.0

Fy, for en økt!

Jeg var støl i låra, jeg klarte ikke å få pulsen ned dit jeg pleier mellom draga = syre! og jeg fikk ordentlig hold på siste draget. Jeg lurte litt underveis om jeg i det hele tatt kom til å klare å fullføre økta i dag, men det klarte jeg og jeg klapper meg selv litt ekstra på skulderen for det. :)

Nå: litt mat og hvile før jeg drar på forelesning.

Herlig å klare det når man først er litt usikker på om det vil gå! :jepp:

Ser du har hivd deg på styrketreninga du og?! Trener du noe yoga eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk up! :)

Loxodonta: En av årsakene til at jeg orka og fortsette var tanken på at jeg kom til å bli så skuffa hvis jeg hadde måttet bryte, og at jeg kom til å bli særdeles fornøyd hvis jeg klarte å fullføre. :)

Jeg har egentlig drevet på med styrketrening en stund, men har trappet ned nå de siste mnd`ene pga utholdenhetstreningen. Nå for tiden kjører jeg styrkeøkter for vedlikehold, men jeg må ærlig innrømme at det kribler litt i styrkehjertet mitt etter å bare løfte liiitt mer... :fnise: Og yoga er det dårlig med. ;) Men pilates dog, det er jeg veldig glad i.

Skrevet

I dag hadde jeg store planer om å ta meg en lang løpetur ute siden jeg var bortreist i går, men jeg tror det utgår. Det øser ned og blåser nesten smådjeveler, så det frister mer å sitte inne og gjøre alt annet enn å bevege kroppen i dag. Men hvis det viser seg at det blir lettere vær utover dagen, skal jeg vurdere det på nytt.

Det har blitt mye færre økter denne uken enn planlagt, men det får bare gå.

:)

Skrevet

:hallo: Innom for å ønske deg fortsatt GOD HELG :klemmer: Håper det klarner opp utover dagen! Jeg har som mål å komme meg på treningssenteret å trene styrke i dag. :trene:

*manner meg opp*

Skrevet (endret)

Å, så hyggelig at du titter innom! :)

Ja, jeg håper også et klarner opp, kjenner at jeg kribler litt etter å trene, men jeg er veldig lite lysten på å trosse dette været.

Jeg heier på deg, og tror du klarer "å kvinne" deg opp til å komme deg avgårde til senteret. :duskedame:

God helg! :nigo:

Endret av yoga
Skrevet
:regn: regn altså! Heldigvis ble det opplett da jeg skulle gå ut, ellers hadde jeg nok ikke komt meg ut :sjenert:! Men det var verdt det, absolutt :) Så er det jo mye bedre å springe i regn enn å gå tur da..?
Skrevet

Kjedelig med regn når man har lyst til å løpe ute. :(

Skrevet

Nå begynner det å letne her, så innen en time har jeg nok kommet meg ut av døra og lagt på sprang! :danse: Gleder meg!

Skrevet

Nå begynner det å letne her, så innen en time har jeg nok kommet meg ut av døra og lagt på sprang! :danse: Gleder meg!

:tommelopp:

Skrevet

Dagens økt:

1) Jogging/Løping

Varighet: 39 min 1.0 s

Treningstype: Tempo

Distanse: 5210.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): 0.0 / 184.0 / 190.0

Å, løping gir meg så mye god energi. Love it!! :hjerte:

Til og med sola tittet nesten frem for å si "hallo" da jeg kom ut, så jeg hadde en herlig tur.

Kom du deg ned på senteret, Ripsy? ;)

Skrevet

Dagens økt:

1) Jogging/Løping

Varighet: 39 min 1.0 s

Treningstype: Tempo

Distanse: 5210.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): 0.0 / 184.0 / 190.0

Å, løping gir meg så mye god energi. Love it!! :hjerte:

Til og med sola tittet nesten frem for å si "hallo" da jeg kom ut, så jeg hadde en herlig tur.

Kom du deg ned på senteret, Ripsy? ;)

Så flink du var. Og ingenting er bedre enn den gode følelsen en får etterpå :nigo:

Jeg dro ikke, ble litt bekymret og redd etter litt blødninger... Så bestemte meg for å ta det pent i dag.Var ute og løp i går da :)

Skrevet

Da har du definitivt en god nok unnskyldning til å la vær og trene! Krysser fingrene for at alt går bra! :)

Skrevet

Herlig å løpa ute! Sesongen er dessverreb forbi hos oss. Springer du ute om vinteren og?

Skrevet

Ja, det gir en egen godfølelse å springe ute! :)

Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal løpe ute i vinter enda. Jeg bor på en plass hvor det noen år er ganske lite snø som legger seg om vinteren, så først må jeg nok se litt an hvordan det blir i vinter. Men her blåser det ofte veldig surt om vinteren og det trekker ned. Frister ikke, og ikke er det sunt heller, å løpe ute i blåsten når det er 10 minus og glatt..

Så summasumarum har jeg ikke helt bestemt meg enda. :ler:

Men: vinteren er jo skisesong, og ski er jo veldig god trening det óg, og vil nok ta over for noe av løpinga. :)

Skrevet

*puh* 4x4 skiintervaller høres herlig ut! *gleder seg til vinter`n!* :)

Skrevet

O`lala. 4x4 skiintervaller, ja, det har jeg ikke tenkt på. Høres veldig godtvondt ut. :lol: Skal kanskje prøves, ja?

I dag har jeg gått tur i det fine fine været med ei venninne i 1 t 30 min. Siden vi gikk såpass kjapt og jeg kjente pulsen steg, regner jeg det som rolig langkjøring, og skriver dermed "check" bak det i ukesplanen min. Jeg vurderte litt på om jeg skulle gå med pulsbeltet for å sjekke, men kom frem til den konklusjonen at det er grenser for hva jeg trenger å se på som en treningsøkt..

Nå skal jeg sette meg ned å skrive liste til min kjæres julekalender, uten at han oppdager det. Det er det første året jeg lager det til han, så jeg håper jeg klarer å holde det skjult en god stund til. Hvis dere har noen tips til ulike smågaver, kom gjerne med dem. :)

Skrevet

Statistikk for oktober:

-Totalt 16 treninger -> 1 trening mer enn i sep.

-3 styrkeøkter

-1 pilatestime

-13 kardioøkter

Jepp, jeg må si meg fornøyd med dette, ihvertfall når jeg tar med i betraktningen at jeg både har vært syk og bortreist noen dager. :nigo:

Gjest -Sarah-
Skrevet

Bra oktober-trening :hoppe:

Så utrolig koselig med julekalender! Hm, skal vi se. Smågaver. Oi, kom ikke på en eneste ting. Skal tenke på det ;)

Skrevet

Når eg lagde julekalender til min kjære fylte eg posane med lappar som sa f. eks. : "I dag spanderer eg middag!" eller "Bli med på kino", trur til og med det stod "Øl i kjøleskapet!" på ein. Noen stod det bare klissete nusselige ting, for å ikkje blakka meg heilt... :)

Skrevet

Jeg har en hemmelig plan om å kjøpe inn 12 fancy import øl til han, og ha en annenhver dag :fnise: Ikke hver dag for det har jeg ikke råd til (pluss at det kanskje blir litt mye øl ja..), men jeg finner vel på noen fine lapper f.eks (som madam_mim nevner!) å ha i dagen mellom. Det er kanskje ikke noe alternativ hvis han ikke er noe glad i øl :gjeiper: Kinobilletter,

"gavekort" på massasje, middag, osv.

frokost på senga (kanskje ikke en spesielt god gave).

En cd (kanskje litt stor gave).

Flax lodd.

Skjerf/lue/sokker/slips/etc

Tja :gjeiper:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...