Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flink du har vært i dag :nigo: Og så moro at du "leder" på løpinga da, ser hvorfor det er litt kjipt for han :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, er du sikker? Jeg elsker den fordelingen! Hadde du ikke vært jente og samboer hadde jeg giftet meg med deg :ler:

Vin og middag kommer right up, gleder meg til å nyte det i en skinnende ren leilighet :lur:

Skrevet

Kónguló: :ler: Ja, jeg tror han fikk seg en ekstra, men ufrivillig trenings-motivasjonsboost nå..

Up!: Rydding, vin og middag; I`m ready. :lur:

Skrevet

Hehehe- det er nok surt for han ja! Men gratulerer til deg.

Og eg er skikkelig misunnelig på den hytteturen. Blir gira på fjellet sjøl, om snøen holder seg unna litt til...

Skrevet

Takk takk, madam_mim. :)

Jeg føler meg enormt priviligert og heldig som har tilgang til et sånt herlig sted som den hytta er. :)

Skrevet

Overskudd; hvor ble du av? Energien har byttet plass med trøttleiken her i gården, men kanskje normalt og legitimt med dager fra 08-17 med mindre søvn enn vanlig og mensen...? Hm, ja, jeg bestemt her og nå at det er både normalt og greit. :sjenert:

Satser på å få sovet litt lenger i morgen (og bedre i natt), så jeg er våken og opplagt til skole og styrkeøkt i morgen. :)

Skrevet

Her og :skravle: Men tror det bare er bra med pausedager innimellom uansett. Folk flest trenger jo ikke hver dag, vi blir jo bare litt tullete i hodet her inne noen ganger :)

Håper du slapper godt av :)

Skrevet

Dagens økt:

10 min. oppvarming

Benkpress m/manualer

6.0kg x 10.0 kg. per manual

9.0kg x 6.0

9.0kg x 6.0

10.0kg x 6.0

Splitt knebøy

6.0kg x 6.0 kg. per manual

9.0kg x 6.0

9.0kg x 6.0

10.0kg x 6.0

Enhånds manual roing

10.0kg x 6.0

12.0kg x 6.0

12.0kg x 6.0

13.0kg x 6.0

Chins (apparat)

45.0kg x 6.0

35.0kg x 6.0

35.0kg x 6.0

35.0kg x 6.0

Lår curl sittende (bakside lår)

35.0kg x 6.0

45.0kg x 6.0

45.0kg x 6.0

45.0kg x 6.0

Arnoldpress (skulderpress)

5.0kg x 6.0 kg. per manual

7.0kg x 6.0

8.0kg x 6.0

9.0kg x 5.0

supersett

Tåhev med fristang

9.0kg x 10.0

9.0kg x 10.0

9.0kg x 10.0

Bicepscurl stående

6.0kg x 6.0 kg. per manual

6.0kg x 6.0

6.0kg x 6.0

?wleid=22'>Triceps nedpress

12.5kg x 6.0

17.5kg x 6.0

17.5kg x 6.0

17.5kg x 6.0

+ mage

Etter fire dager med minimalt av overskudd (en typisk og kjip mensperiode) og ingen trening var det i dag herlig og være back in business. :) Siden jeg kun er på vedlikehold på styrketreningen så venter jeg ingen særlig progresjon, men i dag gikk jeg ned til 6 reps igjen og det tar nok et par treninger før jeg finner ut hvilke kg. jeg ligger på i de ulike øvelsene.

Nå skal jeg snart lage meg noe lunsj, for deretter å prøve og fordype meg i litt faglitteratur. Samboeren er bortreist til i morgen, så i kveld skal jeg ha Yoga-tid med god mat, tv, sjokolade og potetgull, masse levende lys og øl. :biggrin:

Skrevet

Så flink du er! :jepp:

Jeg blir også kisteklar i mensensuka :ler: Hvorfor skjer det tro? Litt kjedelig å bare skulle ligge i ro og blø liksom :ler:

Høres ut som en skikkelig deilig kveld du lader opp til!

Skrevet

Takk takk! :)

Hvorfor det skjer lurer jeg også på. Under den perioden har jeg egentlig bare energi nok til å gjøre det jeg må, nesten ikke til det heller, og ellers er jeg vel temmelig segneferdig. Og jeg blir så sjokoladegæærn; dag 2 eller 3 hver gang får jeg helt sjokoladekick. Og med en snill samboer som jeg har, tuslet han bort i butikken og kjøpte en pose Smash til meg (mest sannsynlig for å få fred i heimen. :lol:), og den posen forsvant på null komma niks.. Hjelpes; både magebunn og normalt vett forsvinner den ene dagen- hver gang.. Phu!!

Skrevet

Hehe, har du savnet det? :gjeiper:

Jeg tror kanskje jeg har fått litt mer selvtillit igjen når det gjelder treningen min, og da er det lettere og offentliggjøre treningene mine óg. ;)

Skrevet

Jeg er så nyskjerrig og syns det er veldig moro å lese andre sine treninger, spesielt når det er loggført så detaljert! Betyr jo ingenting hvor høye tallene er, fremgang er jo fremgang og det å se variasjoner i øvelser og få litt inspirasjon er alltid bra! :) Så ja, savnet det litt ;)

Så bra med mer selvtillit! Håper det løsner litt for deg i styrken også, selv om du nå løper både fort og langt ;)

Skrevet

Ja, jeg føler meg nesten syk de dagene jeg. Føler meg i hvertfall ikke som meg selv. Merker at jeg brygger på det nå, begynner å bli litt mer følsom enn jeg setter pris på :ler:

Skrevet

Yoga løper fort og langt. Me like... :lol:

Nå skal jeg jammen gjøre litt research på det med menstruasjon og energitap, og se om jeg finner ut hvorfor det er slik. :)

Skrevet

For en herlig løpetur jeg har hatt. Høstværet har vist seg fra sin aller beste side. ->

1) Jogging/Løping

Varighet: 44 min 52.0 s

Distanse: 5,8 km.

Puls (mi / gj / mx): 0.0 / 188.0 / 197.0

Nesten 6 km på under 45 min. er jeg strålende fornøyd for. *one small step for mankind, one giant leap for me* :fnise:

Men jeg tror jeg skal få tatt en makspulstest snart, så jeg vet eksakt hva jeg bør ligge på i ulike treningsformer. På denne turen lå jeg på 188 i gj.puls, noe som er høyt også for meg, men jeg har fortsatt noe å gå på. Foreløpig har jeg tatt utgangspunkt i at jeg har hatt 196 i m.puls, og den slo jeg jo i dag...

Skrevet

Å, kan tenke meg at det har vært deilig å være på løpetur i dag :) Bra jobba!!

Hvor tar du makspulstest? :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...