Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

God bedring! Eller, håper du ikke blir skikkelig syk! :) Det med tålmodigheten er så viktig, og noe jeg må gjenta for meg selv masse.. Ser jo folk som går ned i vekt fort, 0,5kg i uka osv, og det skjer ikke i nærheten av så fort for meg. Så tålmodighet tålmodighet! :) Syns du er flink jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk, Kónguló, godt med noen oppmuntrende ord. :)

En vakker dag skal også jeg bli i supergod form. Jeg skal ha for innsatsen ihvertfall! ;) Det jeg synes er mest kjipt er at jeg ikke får arbeidspulsen min mer ned... Er så fryktelig kjedelig med rolige langkjøringer når de blir så veeeeldig rolige..

Endret av yoga
Skrevet

Uff ja, min største irritasjon når jeg fikk pulsklokke.. Fylle sone 2 for meg var skikkelig kjipt. Kunne ikke jogge i "normal" fart, men måtte jogge veeeldig sakte eller bytte på mellom jogging og rask gange, ellers kom jeg opp i sone 3.

Men du har jo sett fremgang (eller nedgang :fnise: ) med arbeidspulsen allerede, så du skal se det går fremover! :)

Skrevet

Å, håper ikke du blir ordentlig syk :( Bra innsats da, håper du trente vekk basiluskene. Eller at du i hvertfall tar det veldig med ro til de er ute av kroppen. Hadde den greia der for noen uker siden, og den var SEIG!

:klem: Tålmodighet er en dyd :ler: Og jeg tror ikke en døyt på de som sier at de går fra latsabb til maraton på et halvt år. Da er deres definisjon av latsabb en helt annen enn resten av verden sin. Og da teller det ikke.

Sånn!

Stå på, på det nivået du er! Du er KJEMPEFLINK! :klemmer:

Skrevet

Takk, up! :)

Joda, jeg har blitt ordentlig syk. :( Kjennes ut som om det er en influensa eller liknende som herjer i denne kroppen, selv om jeg ikke vet om årets influensa har kommet enda...? Ett eller annet dritt er det ihvertfall. I går kveld var jeg helt sengeliggende, idag er jeg nesten sengeliggende, Orker å gjøre noen ting i intervaller sammen med kun hvile.

Definisjonen av latsabb, ja, den hadde det vært greit å få klargjort, men tror rett og slett jeg heller ikke skal begynne å tro et døyt på deres enormt raske fremgang.

(beklager mye babbel og rare setninger i dette innlegget)

Skrevet

Å, så kjipt :kose:

Joda, årets influensa har kommet. Jeg hadde den for noen uker siden, og var helt i feber-ørska. Bortimot alle jeg kjenner hadde den samtidig. Føltes som om hele Norge våknet opp med influensa den samme dagen. Bra jobba å ikke ha blitt smitta på så lenge! :)

Bare å ta det med ro, og gi kroppen det den trenger. Feeeeeks, Häagen Dasz? :lur:

Skrevet (endret)

Oppsummering av september:

11 kardioøkter

6 styrkeøkter

Totalt= 17 økter i september.

Siden januar har jeg gjennomsnittelig trent 15,8 ganger i måneden med 18 økter som medianverdien.

Statistikk er moro. :fnise:

(red: jeg er i mye bedre form. Feberen er borte, og jeg sitter kun igjen med en litt sliten kropp og vond hals).

Endret av yoga
Skrevet

Så bra at formen er bedre :)

Flink du har vært til å trene også! Og til å holde oversikten :overrasket:

Skrevet

Mylog.no holder det meste av oversikten for meg. ;) Den sida er tilnærmet genial!

Skrevet

Aha, og her som jeg trodde at du var et supermennesker :lol: Fåt titte litt på den siden skjønner jeg.

Skrevet

Du må gjerne fortsette å tro at jeg er et supermenneske, altså, for det har jeg alltid hatt lyst til å være, men må nok skuffe deg. ;)

I dag er gubben ute av huset (snart ihvertfall) og min plan er å slappe av med litt forefallent husarbeid, litt faglitteratur, spille ps3, tenne stearinlys (er allerede gjort) og drikke flere bøttekopper med te.. Er det litt nerdete eller er det litt nerdete? :gjeiper:

Skrevet

Det høres skikkelig topp ut synes jeg! :nigo: Blir vel mye det samme hos meg, minus stearinlys (pusene har en tendens til å ville snuse, så vi har hatt noen uhell med voks i pelsen :gjeiper: )og kanskje med xbox istedenfor ps3. :tommelsmil:

Skrevet

Høres herlig ut! :nigo:

Har alltid vært litt negativ til tv-spill og liknende, men samboeren er et håpløst tilfelle når det gjelder den slags, og det kan virke som om han har klart å verve meg også. Dog spiller jeg ikke like mye som han, men må nok innrømme at jeg er litt bitt av basillen, jeg og. :fnise:

Skrevet

Å, høres deilig ut :) Jeg har ett mål for dagen i dag, og det er å rekke polet, så jeg ikke blir stående vinløs til kvelden. Men da må jeg snart tenke på å stå opp :plystre:

Skrevet

Jeg hadde store planer om å ha en lang og god rolig langkjøring i dag, men da jeg våknet opp istad var formen blitt litt dårligere igjen. :sukk: Har ikke feber og veldig kroppsvondt, men jeg tror alt i hodet mitt driver og bytter plass. Kjennes blant annet ut som om tannkjøttet bytter plass med øregangene.. Så det blir enda en stille og rolig dag her i gården.

Reiser også avgårde noen dager i neste uke, noe som gjør at jeg får minimalt med treningsdager disse to ukene. -> Ingen trening, men mye kos. :jepp:

Skrevet

Håper ikke du har fått bihulebetennelse! Ta det rolig dag du. Drikk masse te og gjør koselige ting :)

Så deilig med reise! Hvor skal du?

Viktig å trene kosemuskelen altså, skal ikke undervurderes :jepp:

Og grattis med nytt navn på boka :)

Ser forresten på signaturen din at du har spis, elsk, lev. Har du sett filmen enda? Hvis ikke, gjør det, den er kjempefin!! :)

Skrevet

Takk :) Er egentlig bittelitt deilig å være i halvdårlig form slik at jeg kan sitte i godstolen og gjøre nesten ingenting uten å kjede meg. ;)

Skal bare opp på fjellet og en hytte vi har tilgang til. Jeg elsker hytte- og fjelltilværelsen! :nigo:

Jeg har verken lest boka eller sett filmen, jeg synes bare de tre ordene sammen er vakre. *spis elsk lev* :hjerte:

Skrevet

Jeg stjal denne fra Prudence som jeg syns var veldig fin; Live, Love, Lift! :trene:

Skrevet

Live Love Lift.

Definitivt en god nummer to! :nigo:

Skrevet

Å, hytte på fjellet er så deilig nå på høsten :)

Jeg har lest både boken og sett filmen, og liker de veldig godt! :jepp:

(Jeg liker den engelske tittelen (Eat, Pray, Love) enda bedre, men det er sikkert fordi jeg leste boken på engelsk)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...