Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens økt:

1) Sykling

Varighet: 10 min

Distanse: 0.00 Meter

2) Vekttrening

Varighet: 1 t

Totalt løftet: 4568.0 kg

Skråbenk

6.0kg x 10.0

8.0kg x 10.0

9.0kg x 10.0

9.0kg x 10.0

Knebøy

35.0kg x 10.0

35.0kg x 10.0

35.0kg x 10.0

Markløft :nigo:

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

Roing sittende (Maskin)

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

22.5kg x 10.0

Arnoldpress (skulderpress)

7.0kg x 10.0

8.0kg x 10.0

8.0kg x 8.0

Triceps nedpress

12.5kg x 10.0

15.0kg x 10.0

15.0kg x 10.0

Nedtrekk overhånd bredt grep

25.0kg x 10.0

25.0kg x 10.0

30.0kg x 10.0

Beinhev

0.0kg x 10.0

0.0kg x 10.0

0.0kg x 10.0

Planken

0.0kg x 1.0

Jeg har beveget meg inn i markløft-verdenen! :biggrin: Jeg fikk ei av de andre jentene som trente samtidig med meg til å vise meg litt teknikk, samt sjekke om jeg gjorde det riktig. Ho sa det så veldig bra ut. I første omgang bruker jeg kun stanga til jeg blir litt mer trygg på øvelsen.

Idag var det så varmt på senteret at jeg følte det gikk utover prestasjonen. Jeg spurte ei av de som jobber der om det er planer om å sette igang aircondition etterhvert, og ho sa det blir litt forsinket pga. ombygging, men er nok ikke sålangt unna i tid. :kjefte: Galskap!!

Da jeg tuslet hjemover ble jeg truffet av en takknemlighetsbølge. Jeg er så takknemlig for at jeg, etter å ha vært syk så lenge, endelig har en kropp jeg kan bruke, som lystrer mine ønsker og som tillater at den blir sterkere. Det hadde jeg ikke trodd for tre år siden.. Livet er godt nå! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du skreiv detta. Godt å se tingene i perspektiv av og til. Vi aner jo ikkje kor heldige vi er, alle vi som er friske og raske, men tar det for gitt at det er slik og alltid skal vera slik. Så der fekk eg nboe å tenka på. :)

Velkommen til mark-verden forresten. Er ganske ny her sjøl!

Skrevet

Henger meg gjerne på takknemlighetsbølgen!! Slett ikke alle som er like heldige. Men vi er også med på å forebygge sykdom og skade - så vi kan med god samvittighet være fornøyd med oss selv også :)

Skrevet

Så bra at du skreiv detta. Godt å se tingene i perspektiv av og til. Vi aner jo ikkje kor heldige vi er, alle vi som er friske og raske, men tar det for gitt at det er slik og alltid skal vera slik. Så der fekk eg nboe å tenka på. :)

Velkommen til mark-verden forresten. Er ganske ny her sjøl!

Takk takk! Jeg tror mark-verden er en god verden å være i. :)

Henger meg gjerne på takknemlighetsbølgen!! Slett ikke alle som er like heldige. Men vi er også med på å forebygge sykdom og skade - så vi kan med god samvittighet være fornøyd med oss selv også :)

Vi er, som dere begge skriver, veldig heldige og priviligerte. Tror det er viktig at vi minner oss selv på det engang i blant. Jeg synes ihvertfall det da blir litt lettere å sette pris på de små tingene her og nå, istedenfor og hele tiden strebe etter det som ligger der fremme. :)

Skrevet

A og jeg var på en fantastisk tur i skogen i stad- utrolig godt å få et avbrekk fra fag ute i solen og i den friske luften. Men vi så hoggorm!! :( Jeg har enorm slangefobi, så jeg ble en smule panisk og løp av gårde. A fikk lokket meg tilbake etter en stund og etter x-antall lovnader om at ormen var langt borte. Tror nok ikke jeg juger (så veldig) hvis jeg hevder at jeg nesten gikk med maxpuls store deler av veien hjem. Jeg kommer til å ha mareritt om den j**** ormen!

Men dog; veldig godt med en sånn pause fra fag.

Etter vi kom hjem satt jeg igang med et gressklippe-prosjekt, og siden vi har en ganske stor hage som har blitt ignorert altfor lenge så fikk jeg med en iten treningsøkt der óg. :fnise:

Ha en flott kveld og pisehelg dere som er innom! :sol:

Skrevet (endret)

En vakker liten film som jeg fikk lyst til å dele med dere. Den setter virkelig ting i perspektiv, og får ihvertfall tårene til å sprette frem hos meg:

Endret av yoga
Skrevet

En vakker liten film som jeg fikk lyst til å dele med dere. Den setter virkelig ting i perspektiv, og får ihvertfall tårene til å sprette frem hos meg:

Ta en titt..

Fikk ikke opp linken din jeg... :klø:

Apropos huggorm - jeg har heller ikke sansen. Vi var på visning i et hus her om dagen, og de hadde et forlatt huggormskinn på en benk på stua... Flott hus, men aldri i verden om jeg kjøper det huset - for den ormen må jo ha vært i nærheten. Jeg tror nemlig det er umulig å frakte det skjøre skinnet særlig langt. :sjokkert:

Skrevet

Det ligger en ekstra http:// ting foran linken din, tar man vekk den så får man se filmen :) Jeg har sett den før, veldig imponerende mann! Setter absolutt ting i perspektiv, og passer i takknemmelighetsbølgen vi har hatt her nå om dagen :)

Skrevet (endret)

Fikk ikke opp linken din jeg... :klø:

Apropos huggorm - jeg har heller ikke sansen. Vi var på visning i et hus her om dagen, og de hadde et forlatt huggormskinn på en benk på stua... Flott hus, men aldri i verden om jeg kjøper det huset - for den ormen må jo ha vært i nærheten. Jeg tror nemlig det er umulig å frakte det skjøre skinnet særlig langt. :sjokkert:

Da skal jeg inn å redigere med en gang! :)

Et huggormskinn i stua?? Det er jo galskap, hvem i all verden har ønske om noe sånt? Nei, huff! Skjønner godt dere ikke la inn bud, tror jeg hadde snudd i døra hvis jeg hadde sett det ligge der. :sukk:

Det ligger en ekstra http:// ting foran linken din, tar man vekk den så får man se filmen :) Jeg har sett den før, veldig imponerende mann! Setter absolutt ting i perspektiv, og passer i takknemmelighetsbølgen vi har hatt her nå om dagen :)

Og den bølgen har virkelig smittet mange av oss. Absolutt ikke det verste å bli smittet av! :)

Edit: nå fungerer linken.

Endret av yoga
Skrevet

Ja, der fungerte den. Flott film - selvom jeg også har sett den før får den meg likevel til å stoppe opp å tenke når jeg ser den på nytt!

Har du sett denne Yoga?

Inspirerende!

Skrevet

Ja, har sett den tidligere. Den er som du skriver; veldig inspirerende. Det er utrolig hvordan det er noen mennesker som klarer å inspirere andre på en så vakker og nesten sår måte.. :)

Skrevet

I morgen har jeg siste eksamen, og etter det: ferie! Så fantstisk deilig! :biggrin:

Er så metta på fag nå at jeg dro og tok en treningsøkt istedet. Gidder ikke logge idag, men det var en god økt. Kjørte markløft igjen, og det var nok ikke ryggen min veldig happy for. Siden forrige økt med mark har den småklaget mye, så jeg velger å gå tilbake til legcurl og Nordic Hamstring. Orker ikke tanken på enda en sommer liggende på sida med ispose på korsyggen.. :nei:

Skrevet

Gratulerer!! :hoppe:

Skrevet

Gratulerer!! :hoppe:

Takk takk! Nå skal det hviles, nytes og trenes. :nigo:

Skrevet

Så deilig! No kan du trena HEILE DAGEN!!!! :D

hihi :)

Gjekk det bra på eksamen?

Skrevet

O`herlige tilværelse! :rødme:

Nja, kan nok ikke påstå det, dessverre. Det var definitivt ikke den beste eksamen jeg har avlagt, var veldig uheldig med oppgavene. Men men, er ingenting å gjøre med det nå. Hvis det viser seg å være full krise, noe jeg ikke tror det er, kan jeg bare konte den til høsten. :)

I morgen formiddag etter en sen frokost skal jeg trene; gleder meg!

Skrevet

Det må være deilig å være ferdig!

Håper du får en kjempefin sommer med mye tid til trening :danse:

Kos deg masse med lang, sen frokost i morgen - og nyt treningen etterpå!!

Skrevet

Takk skal du ha! :)

Ja, det er kjempeherlig å være ferdig, har nok ikke helt gått opp for meg enda. Det har vært et hardt og langt semester.

Skrevet

Dagens økt:

1) Sykling

Varighet: 10 min

Distanse: 0.00 Meter

2) Vekttrening

Varighet: 1 t

Totalt løftet: 5105.0 kg

Knebøy

37.5kg x 10.0

37.5kg x 10.0

37.5kg x 10.0

Skråbenk

9.0kg x 10.0

9.0kg x 10.0

10.0kg x 9.0

Roing sittende (Maskin)

22.5kg x 10.0

22.5kg x 10.0

25.0kg x 8.0

Lår curl sittende (bakside lår)

42.5kg x 10.0

45.0kg x 10.0

45.0kg x 10.0

Nedtrekk overhånd bredt grep

30.0kg x 10.0

30.0kg x 10.0

35.0kg x 5.0

Arnoldpress (skulderpress)

8.0kg x 10.0

8.0kg x 10.0

8.0kg x 10.0

Bicepscurl sittende

7.0kg x 10.0

7.0kg x 10.0

7.0kg x 10.0

+ mage

Em god økt! Jeg føler jeg har en god progresjon i endel av øvelsene, og det kjennes herlig! :nigo:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...