Gå til innhold

Jeg eller maskinen som er dum?

Fremhevede innlegg

Gjest Snuppelure IIL
Skrevet

Har en stund hatt problemer med at cut & paste funksjonen ikke virket. Det samme gjalt en del linker på nettet. Fikk ofte feilmelding om at Office asistant ikke konne startes grunnet et eller annet, og at jeg måtte sette inn instalasjons CD og velge reparer.

My tull frem og tilbake så til slutt installerte jeg MS Office 2000 på nytt. Nå funker cut & past, men ikke alle linker på nettet. Det rarer er at noen virker og andre ikke. Her på KG funker det meste, men ikke linker som ligger i innlegg. På spray-mail kommer jeg fint inn i innboksen min, men får ikke åpne mailene. Funkskjonen "open in new window" virker heller ikke.

HJELP!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis installert et såkalt "Pop-Up Killer"-program...?

Gjest Snuppelure iil
Skrevet

Nei det er nok ikke det som er prpblemet....

p.s beklager alle skrivefeil over. Kutt i fingertuppen er ikke det beste på tastaturet...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det høres ut som om problemet ligger i web-browseren. Hvis du bruker Internet Explorer, kan du jo forsøke å reinstallere hele greia. Den kan lastes ned og installeres herfra: http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/ie6sp1/default.asp

Grunnen til at jeg spurte om en Pop-Up Killer kunne være årsaken, er at slike programmer typisk påvirker "Open in a new window", samt linker som er laget for å åpnes i eget vindu. Linker i innlegg på KG er slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...