Vilette Skrevet 7. februar 2010 #61 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, jeg synes også det er veldig greit å ha mål...jeg bruker ikke "vekt" som et mål nesten i det hele tatt - for jeg trenger egentlig ikke gå ned i vekt...så da ønsker jeg ikke å bli fokusert på det... Ønsker heller smalere midje og større armer.. Rockering og rockering...den bruker iallefall veldig lite plass... Jeg bruker nemlig rockeringen til Wii Fit - som ikke er noen fysisk rockering... Du står på et brett, beveger deg som om du har en rockering på deg...ser på skjermen hvordan det ser ut... Brettet registrerer om du har en bevegelse som tilsvarer en bevegelse med rockering... Om du ikke svinger nok, faller rockeringen på skjermen ned... Ganske slitsomt, kjenner det virkelig i magen! Skjermen tar tiden! Tror forresten jeg har hørt at det finnes sammenleggbare rockeringer...kanskje det kunne vært noe... Wii Fit er nokså dyrt God helg, Elinea! Haha! Sånn går det når du har et øye på pcen og et på tven! Men det høres veldig kjekt ut. Bursdagsønske kansje? For en wii har jeg faktisk plass til!! Driver å moter meg opp til å ta mål. Men er redd det kan bli litt nedtur Vi får se. Kansje imorgen. Kremt. Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 7. februar 2010 #62 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ikke ble det noe trening heller... Er det slik at kroppen klarer å ta opp alle kaloriene, samme hva? Ja, det hadde vært noe! Endret 7. februar 2010 av twinklestar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #63 Del Skrevet 8. februar 2010 Haha! Sånn går det når du har et øye på pcen og et på tven! Men det høres veldig kjekt ut. Bursdagsønske kansje? For en wii har jeg faktisk plass til!! Driver å moter meg opp til å ta mål. Men er redd det kan bli litt nedtur Vi får se. Kansje imorgen. Kremt. Håper du har hatt en fin helg! Jeg har hatt en fin helg - mye jobbing og mange kalorier I morgen er jo den o store måledagen - så da må du henge med! Er gøy å se når det skjer forandringer...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) I dag skaljeg trene!! Selv om jeg egentlig ikke har lyst... Men, først skal jeg få vaska huset... Vaske klær Rydde kjøkkenet Vaske kjøkkenet Rydde stua Vaske stua Henge opp klær Vaske badet Vaske gangen ...føler jeg liksom har gjort alt dette før..? :klø: Endret 9. februar 2010 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. februar 2010 #65 Del Skrevet 9. februar 2010 I morgen er jo den o store måledagen - så da må du henge med! Er gøy å se når det skjer forandringer...! Ble det ikke målinger? I dag skaljeg trene!! Selv om jeg egentlig ikke har lyst... Hvordan gikk det med treningen? Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #66 Del Skrevet 10. februar 2010 Ble det ikke målinger? Hvordan gikk det med treningen? Nattaklem Det ble verken trening eller målinger...føler meg litt mislykka nå, ja...! Siste sjanse for trening denne uka, er mest sannsynlig i morgen og på søndag...tvilsomt at jeg når målet mitt denne uka, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 12. februar 2010 #67 Del Skrevet 12. februar 2010 Ny uke med nye muligheter neste uke om du ikke skulle rekke det denne uken! Men du har fremdeles to dager før ny uke.. God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #68 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg sliter noe veldig med motivasjonen nå!! Eller...rettere sagt, så sliter jeg vel enda mer med gjennomføringen..! Har kommet i "gidder ikke trene" modus, og "jaja - det gjør vel ingenting om jeg spiser denne" modus... What to do...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 17. februar 2010 #69 Del Skrevet 17. februar 2010 Skjerp deg! Kom deg på trening i morra! Jeg garanterer en herlig følelse etterpå! Jeg kommer innom og sjekker i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #70 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Ok! Jeg skal trene idag! I dag tidlig veide jeg meg - og til min store glede og overraskelse har jeg ikke gått noe opp i vekt - heller det motsatte! Ikke at jeg prøver å gå ned i vekt...men, det var oppmuntrende å se at de siste late ukene ikke har gitt meg mer fett, iallefall... Idag skal jeg trene styrketrening! ...og kanskje en skitur eller joggetur...? Endret 18. februar 2010 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. februar 2010 #71 Del Skrevet 18. februar 2010 Det høres bedre ut Jeg kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #72 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå har jeg trent!!! Hadde seriøst aldri gjort det om jeg ikke hadde måtte rapportere inn her.. Jeg satt å så på skiskytter-gullet - og fant ut at om jeg skulle få til en treningsøkt - så måtte jeg få det til i pausen mellom 15 km'en og 20 km'en... Så nå er det gjort!! Tusen takk, twinkle! ...men jeg spiste litt is i kveld...til ære for gullet...:rødme: Føler meg litt kvalm pga det, egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 19. februar 2010 #73 Del Skrevet 19. februar 2010 Hurra så bra! Når planlegger du neste økt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #74 Del Skrevet 19. februar 2010 Haha!! Kanskje allerede idag..? Jo - faktisk skal jeg ta meg en ny styrkeøkt idag! ...de varer jo bare en halvtime så det kan jeg... Jeg kasta opp isen igår...så da teller vel ikke den...? ...lurer faktisk på om det var "trening rett etter is" som gjorde at jeg kasta opp...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 19. februar 2010 #75 Del Skrevet 19. februar 2010 nei, da kan vi se bort ifra den! Trene i kveld jeg og! La oss sjekke hverandre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 19. februar 2010 Jepp! Skal inn å sjekke deg når jeg er på jobb! Jeg jobber i kveld! Så jeg har allerede trent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 19. februar 2010 #77 Del Skrevet 19. februar 2010 Flink! Da er Bee tilbake igjen for fullt!! God jobbings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. februar 2010 #78 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei Godt å se at du holder ut! Så deilig å gå ned litt selv om du har "skeia ut" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 19. februar 2010 Flink! Da er Bee tilbake igjen for fullt!! God jobbings! Hehe!! 'Takk takk!! - og takk for hjelpen Hei Godt å se at du holder ut! Så deilig å gå ned litt selv om du har "skeia ut" ...kan vel si at jeg har begynt på nytt... Viktig å reise seg når en faller - og godt å få KG-hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 22. februar 2010 #80 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei!! Nå er jeg hjemme igjen etter tre uker på reisefot, godt å være tilbake både i Norge og på KG! Så flott å se at du er så flink og står på! Jeg er imponert Jeg skjønner hva du mener med at man får mer press på seg når man må inn på KG og rapportere etter at man har sagt man skal trene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå