Bee Skrevet 24. januar 2010 #1 Del Skrevet 24. januar 2010 :rødme: Bryllupsreise i sommer strender og min blå bikini med en stram kropp i Mange vil si at jeg er slank nok. At jeg er tynn. Jeg har ikke så mange kilo - men årene setter sine spor, og magen henger mer enn nødvendig! Jeg har sååå lyst til å stramme meg opp til sommeren! Se flott ut på bryllupsreisen! ...men jeg skuffer gang på gang... Jeg reiser meg opp og prøver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 25. januar 2010 #2 Del Skrevet 25. januar 2010 Så fin start på dagboka di Hvordan har du tenkt å nå målene dine? Hva slags trening, hvor ofte osv ? Trening er ikke forbehold de som har ekstra kiloer! Alle kan ha utbytte av trening Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2010 Kortsiktig mål: - Trene 3 ganger i uka - Spise godteri kun i helgene Langsiktig mål: - Flott kropp i blå bikini - Redusere midje - Øke overarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Start Mandag 25.januar Høyre lår: 47,5cm Sete: 85cm Hofter: 80cm Midje, smaleste punkt: 68cm Midje, navlen: 75 Høyre overarm: 24cm Endret 25. januar 2010 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Så fin start på dagboka di Hvordan har du tenkt å nå målene dine? Hva slags trening, hvor ofte osv ? Trening er ikke forbehold de som har ekstra kiloer! Alle kan ha utbytte av trening Lykke til! Hei Twinklestar! Så koselig med hilsen i boka nesten før jeg har begynt!! Gøy å se at det er andre som starter samme dag som meg - også har vi nesten akkurat de samme målene for treningen! Som du ser har jeg nå skrevet opp noen mål - og ikke minst kroppsmålene mine! (Lånte faktisk noen ord av deg der ) De kortsiktige målene er ikke så utroolig gjennomtenkte, men jeg passer på at de skal være overkommelige - så får jeg heller stramme mer inn når jeg ser jeg behersker dette I utgangspunktet ønsker jeg å være litt aktiv hver dag, men jeg får nå se hvordan det går - setter målet til 3 ganger i uka, så slipper jeg å føle meg helt mislykka om jeg tar meg et par fridager i blant! Jeg har Wii Fit - og liker å jogge og å holde på med rockeringen på denne! I tillegg så er det jo gøy å gå på ski nå når snøen fremdeles ligger..! Det beste hadde jo vært å fått igang skikkelig styrketrening - tror det er det jeg trenger mest for å nå målene mine...men den må jeg tenke litt på hvordan jeg skal få til..:klø: Endret 25. januar 2010 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 25. januar 2010 #6 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei Bee Så fin treningsdagbok! Jeg har også samme mål som deg, trene tre ganger i uka. Rekker bare å si hei og lykke til... for nå skal jeg løpe avgårde på trening... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei Bee Så fin treningsdagbok! Jeg har også samme mål som deg, trene tre ganger i uka. Rekker bare å si hei og lykke til... for nå skal jeg løpe avgårde på trening... Lykke til! Hei Aurora! Koselig at du stikker innom! Flink du er, da! ...jeg skal spise middag, jeg! Så blir det trening etterpå ...men har enda ikke helt funnet ut hva jeg har lyst til å trene med idag... Et dårlig tegn? Må forte meg å finne det ut, før hele kvelden går fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 25. januar 2010 UKE 4 - PLAN Mandag: 15 min rockering + 30 min styrkeøvelser Tirsdag: Onsdag: 30 min skitur Torsdag: 15 min rockering + 30 min styrkeøvelser Fredag: Lørdag: Søndag: Dette er planen - så får vi se! ..får vel komme meg igang med treningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 25. januar 2010 #9 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei, Bee! Nå ble jeg nesten litt misunnelig på den fine starten på dagboken din Lykke til med planen for uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. januar 2010 #10 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser ut som vi har litt av de samme målene! Gøy å følge med på andre dagbøker, håper å plukke opp litt tips og sånt. Og så kan vi jo støtte og motivere hverandre litt Bryllupsreise er jo super motivasjon da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei, Bee! Nå ble jeg nesten litt misunnelig på den fine starten på dagboken din Lykke til med planen for uka! Hei Squill! Takk for det! Jeg starter i allefall bra... Koselig å få hilsen - det motiverer litt ekstra! Ser ut som vi har litt av de samme målene! Gøy å følge med på andre dagbøker, håper å plukke opp litt tips og sånt. Og så kan vi jo støtte og motivere hverandre litt Bryllupsreise er jo super motivasjon da Hei Lilly! Ja, bryllupsreise burde være den ultimate motivasjon - går det ikke nå, så går det vel aldri Jeg må stikke inn å se i boka di også - ! ...tror det er lurt å være flere, så vi kan motivere hverandre, ja... Kjenner at det skal litt mere til for å skippe en trening, når jeg har lovet at jeg skal gjøre det på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 25. januar 2010 Første dag unnagjort, og jeg må si jeg er fornøyd Trening: 15 min rockering + 30 min styrketrening! Mat: Sunnt! ...bortsett fra en liten smell på kvelden (is + kake) Var på besøk hos en venninne, og hun serverte is og sjokoladekake...synes det blir litt feil å si nei, da...så jeg prøvde å ikke spise sånn altfor mye, men heller litt sakte... Hvordan håndterer dere sånne situasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 26. januar 2010 #13 Del Skrevet 26. januar 2010 Første dag unnagjort, og jeg må si jeg er fornøyd Trening: 15 min rockering + 30 min styrketrening! Mat: Sunnt! ...bortsett fra en liten smell på kvelden (is + kake) Var på besøk hos en venninne, og hun serverte is og sjokoladekake...synes det blir litt feil å si nei, da...så jeg prøvde å ikke spise sånn altfor mye, men heller litt sakte... Hvordan håndterer dere sånne situasjoner? Så flott start Har du trent styrke før? Jeg har holdt på ca fire år, og det er skikkelig gøy når man ser resultater - og det tar ikke langt tid altså Jeg bruker å gjøre det samme som deg, ikke spise så mye og heller bruke litt lang tid. Er altfor glad i kaker til å være helt avholds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 26. januar 2010 #14 Del Skrevet 26. januar 2010 Sunnt! ...bortsett fra en liten smell på kvelden (is + kake) Var på besøk hos en venninne, og hun serverte is og sjokoladekake...synes det blir litt feil å si nei, da...så jeg prøvde å ikke spise sånn altfor mye, men heller litt sakte... Hvordan håndterer dere sånne situasjoner? Jeg ville også tatt meg en liten bit. Lurt å spise litt sakte som du skrev. Du skal jo ikke ned i vekt, så du må jo absolutt kunne unne deg litt sånnt innimellom!! Jeg kommer til å få samme problem i kveld, bedt på middag og vet det blir dessert. Men jeg skal kose meg med en liten bit! Vi må jo leve! Grattis med fin start på treningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 26. januar 2010 Så flott start Har du trent styrke før? Jeg har holdt på ca fire år, og det er skikkelig gøy når man ser resultater - og det tar ikke langt tid altså Jeg bruker å gjøre det samme som deg, ikke spise så mye og heller bruke litt lang tid. Er altfor glad i kaker til å være helt avholds Har trent lite styrke før...hatt noen perioder, men så har det dabba av igjen..ikke trent lenge nok til at jeg har sett resultatene, for å si det sånn Det jeg er redd for nå, er at det skal bli litt for vilkårlig hvordan jeg trener styrke... Jeg burde hatt en nøyere plan for hvordan jeg trener, slik at jeg kan presse meg selv litt - samtidig som at jeg kan slappe av når jeg har fortjent det... Sånn det er nå, så holder jeg liksom på så lenge som jeg gidder - og på en dårlig dag blir nok ikke det noe lenge.. Forslag til et bra styrketreningsprogram? Noe som ligger på nettet f.eks? Jeg ville også tatt meg en liten bit. Lurt å spise litt sakte som du skrev. Du skal jo ikke ned i vekt, så du må jo absolutt kunne unne deg litt sånnt innimellom!! Jeg kommer til å få samme problem i kveld, bedt på middag og vet det blir dessert. Men jeg skal kose meg med en liten bit! Vi må jo leve! Grattis med fin start på treningen! Det er sant Vi må leve!! Spesielt når det blir tilbudt oss av andre..! ...og som du sier så skal jeg jo ikke ned i vekt... I kveld er det jeg som skal ha besøk - så da tenkte jeg å servere litt sunnere mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 26. januar 2010 I dag har dagen praktisk talt gått i ett! ...har nesten ikke hatt tid til å være her inne! Ikke har jeg hatt noe tid til å trene heller, men det var jo forsåvidt ikke etter planen at jeg skulle det heller da... Men hadde jo et lite håp om at jeg skulle få det til likevel.. Har stortsett spist sunnt og fornuftig idag også Spiste muligens litt for mye av nybakte scones i kveld, men...scones er jo kjempe-sunnt! Spesielt med syltetøy! Det som jeg synes er litt rart :klø: er at jeg de siste dagene - etter at jeg startet med mitt nye og bedre liv med sunn mat og mye drikking av vann - har hatt så hodepine..! Hver dag har jeg hatt hodepine utover kvelden...trodde dette nye livet skulle få meg kvikkere, jeg! Kanskje kroppen trenger tid til å tilpasse seg..? :klø: Har liksom ikke lyst til å måtte knaske paracet ved siden av super-kostholdet, heller... Noen som har merket lignende? Mye luft i magen har jeg også fått....:klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 27. januar 2010 #17 Del Skrevet 27. januar 2010 Har trent lite styrke før...hatt noen perioder, men så har det dabba av igjen..ikke trent lenge nok til at jeg har sett resultatene, for å si det sånn Det jeg er redd for nå, er at det skal bli litt for vilkårlig hvordan jeg trener styrke... Jeg burde hatt en nøyere plan for hvordan jeg trener, slik at jeg kan presse meg selv litt - samtidig som at jeg kan slappe av når jeg har fortjent det... Sånn det er nå, så holder jeg liksom på så lenge som jeg gidder - og på en dårlig dag blir nok ikke det noe lenge.. Forslag til et bra styrketreningsprogram? Noe som ligger på nettet f.eks? Tror mange treningssenter tilbyr gratis oppstartstime der de viser deg litt rundt og lager til et treningsprogram for deg, slik er det i allefall der jeg trener. Du kan jo spørre Er enig i at det er viktig med litt system på treningen, da merker du raskere resultater og det er jo en motivasjon i seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 27. januar 2010 #18 Del Skrevet 27. januar 2010 God morgen :-) Tror det er vanlig at man kan få litt vondt i hode når man legger om kosthold og drikker mere vann. Nå er ikke jeg noen doktor, men det tror det har noe med at kroppen kvitter seg med giftstoffer i kroppen. Men trodde vel egentlig det kom litt mer over tid.. Nei, usikker på det der altså. Luft i magen kan man få av grove produkter, grønnsaker og sånn.. så det er vel naturlig. Ikke skjønt det der helt selv.. de skriver jo at man skal spise sunt om man har problemer med magen.. men min blir som et trommeskinn når jeg spiser grovt brød, grønnsaker og frukt... Ikke godt å bli klok på det der. Men tror du vil merke litt endringer i energi og sånn etterhvert. Så det er bare å stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 28. januar 2010 #19 Del Skrevet 28. januar 2010 God morgen Bee Jeg ville også anbefalt å spørre på senteret om å få hjelp til å sette opp et styrkeprogram! Jeg tror absolutt styrke er det du trenger utfra det du skrev i første innlegg. Luft i magen tror jeg ikke er uvanlig. Jeg ble litt rar i magen en periode etter jeg endret til mer fiberrik mat. Hodepine skal jeg ikke uttale meg noe om, bortsett fra at du må passe på å drikke nok! Men det vet du sikkert! Husk at du trenger mer væske nå som du trener mer! Kan hodepinen rett og slett ha noe å gjøre med at dagen gikk i ett...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 31. januar 2010 #20 Del Skrevet 31. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå