Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 hei. Jeg er en jente på under 16 år og er plaget med en dårlig lukt i underlivet, jeg har sagt ifra om dette til mamma og hun skal få bestilt time til legen for meg. Jeg har også en liten del igjen av jomfruhinnen som er utrolig irriterende, og derfor lurte jeg på om vis hun uansett må skikke '' der inne '' så kan jeg vel spørre om hun vil klippe vekk resten av jomfruhinna, går det an? Fordi det har jeg hørt. også lurte jeg på om det er sant at så lenge du er under 16 år så får mamma liksom vite alt hva jeg har gjort hos legen?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 hei. Jeg er en jente på under 16 år og er plaget med en dårlig lukt i underlivet, jeg har sagt ifra om dette til mamma og hun skal få bestilt time til legen for meg. Jeg har også en liten del igjen av jomfruhinnen som er utrolig irriterende, og derfor lurte jeg på om vis hun uansett må skikke '' der inne '' så kan jeg vel spørre om hun vil klippe vekk resten av jomfruhinna, går det an? Fordi det har jeg hørt. også lurte jeg på om det er sant at så lenge du er under 16 år så får mamma liksom vite alt hva jeg har gjort hos legen? hei. Akkurat dette med klipping av jomfruhinna vet jeg ikke noe om.. Men om legen har spesielle bekymringer angående din helse KAN h*n snakke med din mor, ja. Men så langt det ikke er noe alvorlig, så vil h*n ikke gjøre det. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå