mia83 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Er det noen som har smakt napoleonskaken på Halvorsens konditori? Er den god? Må bare spørre her for å være helt sikker på at jeg ikke gjør bomtur
tineline Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Nei, men har spist kake der, og det er helt himmelsk!
mia83 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har også spist kake der, bløtkake eller noe sånt. Og den var kjempegod! Hadde vært interessant å vite om napoleonskaka er god også, men det er den jo helt sikkert da
mia83 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2010 Er det ikke bare å smake på den da? Joda. Har tenkt å gjøre det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå