Gå til innhold

fikk plutselig mensen!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på p-pillen mickrogynon, har gått på den i over to år å har alltid vert fornøyd med den, men nå har jeg pluttselig fått mensen midt i ett brett! Jeg har aldri hatt mellomblødning før på disse pillene, kan det være noen aen grunn enn pillene som gjør at jeg blør nå? jeg er også litt kvalm, jeg pleier bare ha vondt i magen ved vanlig mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk vist kun blod på papiret og bare litt lyserosa etter dette... har fremdeles vondt i magen likt menssmerter, men ikke noe blod! noen som vet hva det kan være? begynner å bli bekymret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...