Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg går på p-pillen mickrogynon, har gått på den i over to år å har alltid vert fornøyd med den, men nå har jeg pluttselig fått mensen midt i ett brett! Jeg har aldri hatt mellomblødning før på disse pillene, kan det være noen aen grunn enn pillene som gjør at jeg blør nå? jeg er også litt kvalm, jeg pleier bare ha vondt i magen ved vanlig mens.
Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 fikk vist kun blod på papiret og bare litt lyserosa etter dette... har fremdeles vondt i magen likt menssmerter, men ikke noe blod! noen som vet hva det kan være? begynner å bli bekymret!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå